Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Mia888: ärligt talat så är hon ingen pop-idol för mig heller, men hon är helt klart en lysande artist som når fram till publiken med sin charm och personlighet och med lite lite redigering kan allt låta bra finns många exempel på riktigt skräpiga artister. Hon ska inte sjunga pop utan något annat...kan inte sätta fingret på vad men tycker helt klart att hon är en stjärna men ingen "äkta" idol.
Cajsan: Måste man ha plus för att citera? Mitt gick ut häromdagen
Twilight
Du måste ha Plus för att kunna citera.
Danny...Jag är chockad....
Johan skulle ju åka ut. Han var ju inte alls bra och har inte varit det på flera gånger. Han verkar ha fått "Stina" syndromet..
Ooops, försent
Hade fyran på när det var idol och fick mig en påminnelse om att jag inte missar något när jag annars inte tittar.
Hur sjutton kan en som jag tyckte sjöng helt ok åka ut när det fanns minst två andra som sjöng falskt så det blev pinsamt.
Blir ju så uppenbart folk går på annat än sångprestationen för dagen.
Vill folk verkligen betala för en skiva sen eller gå på en konsert med han som sjöng sist?
Vore bättre det vore någon form av jury med kunniga inom musik som avgjorde vem som ska åka.
Smultronbubbla: Okej, attans... Jag som tycker PLus är värdelöst men vill kunna citera :-/
Nä, nu ska jag sluta skriva här om funktioner på FL
God natt!
Mia888: Jag skrev tidigare ikväll att det är säkert Cissis föräldrar som ringer som tokar och röstar på sin dotter för hur kan hon annars hålla sig kvar i tävlingen?
De får nog sänka priset snart och att man får rösta på den som ska åka hem i stället för stanna kvar. Då hade nog resultatet blivit annat än det som blev idag, eller vad tror ni?