Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Hallåååååå... Vad hände ikväll... Dann
y skulle inte åka ut...!!! snyft!
*chockad* kan inte fatta att folk röstar efter hur dem är som personer, det är deras röstkvalitet man sa rösta på!!!!!
Tycker att Danny skulle ha varit en av dem tre i finalen!!! Johan o Cisso sjunger falsk....
Nä, usch, funderar starkt på at tinte titta på det mer. Erik kommer att vinna, helt klart...
gonatt!
Jag gillar cissi för att hon har en speciell röst,är snygg och har personlighet.
Bryr mig inte om någon kan stå och waila en halvtimme för det är totalt ointressant..
Johan o Cissi= uuuuuuuuuuuuut!!!!! de andra är alla värda att varar i tävlingen i det här läget, men själv vill jag att Marcus ska vinna, men det var bara MIN åsikt! ;)
Jag struntade i att rösta... trodde inte det behövdes... det är nog många som tänkt så..
Erik var bäst ikväll, men jag tycker nog Markus ska vinna.
Men Danny skulle vart i final!
Gggggrrrrrrrrrrrr....![]()
Håller med... Cissi och Johan ska ut, deras röster håller inte.. jobbigt att lyssna på.
ja, eller hur??? usch! o det JAG tycker representerar en artist är inte hur den ser ut eller vad den har för sexuell läggning så om alla kunde lägga det åt sidan och röstade efter hur artisten låter, rör sig på scenen, har för utstrålning osv osv....ja då kanske rätt person vinner alltihopa......eller hur du!=;)
Många människor kanske gillar Cissi för att hon representerar den musikstilen dom själv gillar.Jag skulle aldrig i livet köpa en skiva med Danny eller Felicia.
Jag skulle lätt köpa en skiva med Cissi..
helenekl: Hur dem rör sig??? Dem rör sig ju inte alls, det verkar inte vara nån vidare träning på hur man ska röra sig på scen öht. Dem står ju bara still eller försöker sig på nån form av dans a´la fram och tillbaka som man dansade på mellanstadiet typ
Den utröstningen var oväntad... jag såg på den hos kompisarna och jag och kompisen bara satt och stirrade på varandra som fågelholkar.... hur?