• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • dotter04
    Tinzu skrev 2006-11-04 09:31:34 följande:
    såg ni förresten övriga idolernasminer när dom sa "Danny"? fågelholkar hela högen, matluckanhängde ner i golvet
    Jaa... jag såg det... även publiken verkade chockad...
  • Sömntutan
    miss kitty skrev 2006-11-04 11:04:58 följande:
    Sömntutan: ja visst är hon rolig!!! mer Cissi åt folket
    Jepp, jag hoppas vi får se henne någon annanstans än i Idol...
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • ebben

såg ingen annan hur Cissis byxor satt??
    Såg ut som om hin hade snopp??
    såg ju jättekonstigt ut!
    bara jag som såg det???????

• Sömntutan
    ebben skrev 2006-11-04 12:38:44 följande:
    såg ingen annan hur Cissis byxor satt??Såg ut som om hin hade snopp??såg ju jättekonstigt ut!bara jag som såg det???????
    nej jag såg det också...hon hade inga fina kläder på sig igår...
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Lady Amalthea

Vad hände igår egentligen? Danny åker ut före Cissi och Johan? WTF liksom!!! ??? Jag tror jag satt och gapade i en halvtimme efter att vi stängt av TVn igår kväll..

Visserligen har Danny inte varit riktigt på topp de senaste 2 gångerna här (fel låtval skulle jag tro) men ändå... Cissi och Johan e ju liksom dåliga jämt :p

Jaja.. Han måste ha "glömts bort" eller nåt... Katastrof är det vilket som, han borde ha varit en av dom tre (eller iaf fyra) sista.

Det var lite småkul igår när dom sjöng den där första låten i början när dom kom in... Det blev värsta klassskillnaden när dom gick över från Johan och Cissi till dom andra fyra

• yeanette

att Danny åker ut är bara ännu ett bevis på att jag inte KAN se på liknande tävlingar (eurovision song contest mm) för jag FATTAR inte hur svenska folket tänker. jag ger upp. jag orkar inte ens bli förbannad längre. det är för mig ett jävla mirakel att johan o cissi.. ja fan alla är kvar o inte Danny.

• Lady Amalthea

Johan eller Cissi (helst båda ) borde fatta att de är så jvla mycket sämre än Danny och självmant lämna idol för att göra plats åt Danny igen

• yeanette

Lady Amalthea: Ja exakt pliis kan de inte inse det!!

• LillaMi

Det är förjävligt.. Känner mig dum som inter röstade... trodde Dany var självklar..

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • CuteElliz

Lady Amalthea: japps... precis... o eftersom de blir två luckor om båda drar så ska dom ta in linda igen... jag tycker att man som publik borde få chansen att rösta in två jokers i idol... av de som lämnat då alltså...