• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mia888

1. Erik!!
    2. Danny (om han nu får komma tillbaka, vilket jag har svårt att tro men men)
    3. Markus
    4. Felicia
    5. Johan
    6. Cissi

Ifall någon undrar alltså

• lostwhitoutu

Näe danny var lååååååååååååååååångt ifrån sämst i fredags...

• Carisma95

Hilsson skrev:
    "Jag tror att många blir skrämda av Cissi pga att hon inte ser ut,beter sig,är som en kvinna enligt normen ska vara.
    Många här klankar ner på hennes utseende,kläder mm.."

Kan ju inte svara för alla andra, men personligen tycker jag inte att Cissi ska vara kvar för att:

1. Hon har ingen sångröst
    2. Hon har ingen utstrålning
    3. Hon har ingen sångröst....

Nej men allvarligt, hennes klädsel och utseende har absolut inget med saken att göra!

• Annanym

Carisma och Mia: Det får ni inte. *S*

• Mia888

ronnbat: Och det vet du?! Vi får väl se..

• Annanym

Japp!
    Ja, ja, bara inte Johan vinner för då måste jag gråta en skvätt. Det mesta andra kan jag nog leva med utan några större problem. Antagligen kommer jag bry mig ca fem sekunder om "fel" person vinner (= alla utom Markus!) men det är ju kul att tjafsa lite här!

• busfrömamman

jag hoppas i alla fall innerligt att Danny kommer tillbaka när de upptäcker telefonfelen! Jag är övertygad om att det inte fungerade!

• Loren

Hoppas verkligen att han får komma tillbaka, Danny - det var verkligen katastrof att han åkte ut när både Cissi och Johan är så dåliga. Bryr mig f ö inte ett dugg om huruvida Cissi är på ena eller andra sättet, tycker bara att hon sjunger så kasst.