Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
vad jag menade var väl att vissa klagar på tex Cissis klädsel,o andra säjer att "det är inte kläderna som räknas utan rösten......"
O JAG menar att det såklart är ALLT,både kläder,röst o annat!
Vågar inte säga helt 100 men pratade med en väninna idag och hon hade hört någonstans kommer inte ihåg vart men de var tydligen inte en gilltig röstning?! någon mer som hört det? de kommer troligen bli så att när tv4 har rättt ut de här "felete" elle va dem nu kallade de så kommer danny tydligen tebax? e de någon annan som hört något omdet?
Men WimsA, då måste du skaffa bättre smak först! *S* Sen loooovar jag att tycka som du.
Egentligen är jag inte förvånad att det gick som det gick. Danny sjöng inte jättebra i fredags och Cissi och Johan verkar ju ha sina fasta fans hur dåligt de än sjunger. Erik blir bara bättre och bättre så många rösta nog på honom och på Markus även om han sjöng lite svagt. Jag tror ärligt talat inte att Danny vunnit hela skiten. Han är inte bäst men heller inte sämst och då får man nog inte så många röster tyvärr. Det hade varit bättre om man fått rösta på den man ville skulle åka. Folk vill ju inte ruinera sig genom att rösta på flera personer. Man röstar ju på sin favorit och inte på de man helst vill ha kvar.
Nä nästa vecka kommer jag nog rösta för första gången och då blir det antagligen på Erik för han får inte åka ut.