• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • ebben

vad jag menade var väl att vissa klagar på tex Cissis klädsel,o andra säjer att "det är inte kläderna som räknas utan rösten......"
    O JAG menar att det såklart är ALLT,både kläder,röst o annat!

• WimsA
    Annanym skrev 2006-11-05 16:40:21 följande:
    Danny är dåååålig, Danny är dåååålig! Nej då, jag retas bara. Visserligen gillar inte JAG honom, men jag tycker helt klart Johan skulle ha åkt ut innan Danny. Johan suger! Och sen är min favorit Markus - basta! *S* Smaken är ju som bekant delad och ännu har vi inte infört tvångsåsikter i Sverige (även om man kan undra ibland) så jag fortsätter tycka att Danny är charmlös och sjunger kasst. Så tycker ni andra vad ni vill. Okej?
    Nääää absolut inte, du måste tycka som mig, det förstår du väl??? !
    _ComBo_
  • lostwhitoutu

Vågar inte säga helt 100 men pratade med en väninna idag och hon hade hört någonstans kommer inte ihåg vart men de var tydligen inte en gilltig röstning?! någon mer som hört det? de kommer troligen bli så att när tv4 har rättt ut de här "felete" elle va dem nu kallade de så kommer danny tydligen tebax? e de någon annan som hört något omdet?

• Annanym

Men WimsA, då måste du skaffa bättre smak först! *S* Sen loooovar jag att tycka som du.

• WimsA
    Annanym skrev 2006-11-05 17:05:22 följande:
    Men WimsA, då måste du skaffa bättre smak först! *S* Sen loooovar jag att tycka som du.
    Nä fy, nu e jag skitsur!! ALLA måste tycka som mig, annars får det va!! *muttrar*
    _ComBo_
  • Sömntutan
    LillaMi skrev 2006-11-05 15:01:18 följande:
    Haha... Jag orkar inte med den här tråden... borde göra mig av med den.. Blir sååååååååå irreterad när folk intetycker som jag " i den stora idolfrågan" Hahafaan va bäng man är! (¯`°•.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.•°´¯)
    Skönt att det är fler som känner som jag.
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Trynträ

Egentligen är jag inte förvånad att det gick som det gick. Danny sjöng inte jättebra i fredags och Cissi och Johan verkar ju ha sina fasta fans hur dåligt de än sjunger. Erik blir bara bättre och bättre så många rösta nog på honom och på Markus även om han sjöng lite svagt. Jag tror ärligt talat inte att Danny vunnit hela skiten. Han är inte bäst men heller inte sämst och då får man nog inte så många röster tyvärr. Det hade varit bättre om man fått rösta på den man ville skulle åka. Folk vill ju inte ruinera sig genom att rösta på flera personer. Man röstar ju på sin favorit och inte på de man helst vill ha kvar.

Nä nästa vecka kommer jag nog rösta för första gången och då blir det antagligen på Erik för han får inte åka ut.

• Nericia
    lostwhitoutu: jag har  hört lite om det där med röstningen  men vet inte hur mycket sanning det är i det där. har du hört något mer om det?
  • dotter04
    lostwhitoutu skrev 2006-11-05 17:04:03 följande:
    Vågar inte säga helt 100 men pratade med en väninna idag och hon hade hört någonstans kommer inte ihåg vart men de var tydligen inte en gilltig röstning?! någon mer som hört det? de kommer troligen bli så att när tv4 har rättt ut de här "felete" elle va dem nu kallade de så kommer danny tydligen tebax? e de någon annan som hört något omdet?
    Nä det har jag inte hört nåt om... Var har DU hört det??? Förvånad
  • dotter04
    Annanym skrev 2006-11-05 16:40:21 följande:
    Danny är dåååålig, Danny är dåååålig! Nej då, jag retas bara. Visserligen gillar inte JAG honom, men jag tycker helt klart Johan skulle ha åkt ut innan Danny. Johan suger! Och sen är min favorit Markus - basta! *S* Smaken är ju som bekant delad och ännu har vi inte infört tvångsåsikter i Sverige (även om man kan undra ibland) så jag fortsätter tycka att Danny är charmlös och sjunger kasst. Så tycker ni andra vad ni vill. Okej?
    Åkej då... Flört Men det hade ju varit kul om alla tyckte som jag för oj vad allt skulle bli bra då... eller...?!? Oskyldig