• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Chiba
    angeleye82 skrev 2006-11-05 20:38:19 följande:
    expressen.se/index.jspdär är länken!!!
    Haha,jag visste det.. Inte för att jag tror att det va nå fel men jag förstår att dom gör så. E ju ändå Breitholtz o hans crew som ska göra en skiva med vinnaren. då kan dom ju inte ta vad som helst...
  • KikiBoo

woohoo   bajbaj Cissi

~?~Ville min Ville~?~
  • Mysgos

Ååå hoppas det är ett fel i röstningssystmet så vi får tillbaka Danny ett tag till!!!

?*`?-» ?*`?-» Ruvardag 1 1?*`?-» ?*`?-»
  • Tussens mamma

johan är så sämst att jag vill gråta. uuuuut med honom.

• dotter04
    Carisma95 skrev 2006-11-05 18:39:58 följande:
    Hilsson skrev:"Jag tror att många blir skrämda av Cissi pga att hon inte ser ut,beter sig,är som en kvinna enligt normen ska vara.Många här klankar ner på hennes utseende,kläder mm.."Kan ju inte svara för alla andra, men personligen tycker jag inte att Cissi ska vara kvar för att:1. Hon har ingen sångröst2. Hon har ingen utstrålning3. Hon har ingen sångröst.... Nej men allvarligt, hennes klädsel och utseende har absolut inget med saken att göra!
    Håller med!!!
  • ming

Ja, precis! Om utseendet hade varit anledningen till att folk ska vara kvar eller åka ut så hade väl, för det första, aldrig Natalie åkt ut, så snygg som hon är. Och för det andra hade Cissi och Johan inte ens röstats in, så fula som de är.

Kossan af Svammel
  • WimsA
    ming skrev 2006-11-05 22:28:33 följande:
    Ja, precis! Om utseendet hade varit anledningen till att folk ska vara kvar eller åka ut så hade väl, för det första, aldrig Natalie åkt ut, så snygg som hon är. Och för det andra hade Cissi och Johan inte ens röstats in, så fula som de är. Kossan af Svammel
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!
    _ComBo_
  • hillson

Lite tråkigt när man ska hoppa på folk om deras utseende och kalla dom fula..