Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
dotter04 Ja fick höra de idag av en väninna kommer inte ihåg dock varifrån hon fått reda på detta... men kan höra efter...
Carro29 Håller på o ska höra me min väninna nu om mer info om ja får tag i henne. kommer med mer info snart.
lostwhitoutu: Nä, det har jag inte hört men det hade ju varit bra om det va så! Fast Cissi skulle få åka istället givetvis! Gillar inte henne. Nästa vecka säger jag som "trynträ" ska rösta på Erik så han inte åker hem. Och som jag ska rösta!
Jag tror jag börjat fatta vad det är vi ska hitta.... Jo Sveriges sämsat idol
Det måste vara så då alla bra åker ut....
Cissi kommer säkert stå som vinnare och hon är helty klart SÄMST!!!
tycker både Johan o cissi är ett skämt..
såg reprisen idag.. kollar inte på idol annars.. men nu har man läst lite på fl o hade inget bättre gför mig kollade reprisen..
omg..
en gång hoppade hon riktigt till i låten..
it must have been love.. but it's ooooooooooooooooooouver nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouw..
hon verkade jätte stel..precis som om hon var jätte koncentrerad på texten eller något..
däremot erik.. wow.. inte många som kan framföra den låten bra..
annki72: Aha, det är så det går till alltså
Håller med dig, Cissi va katastrof i fredags! Riktigt falskt va det.
när jag hörde låten som cissi sjöng tänkte jag på filmen "hundtricket".. han pizzabagaren som sjöng för paret.. mohahaha... hon sjöng lika bra
Fick dock inte tag på min kära väninna men hitta de här står för visso inte direkt något om att dem själva går ut med de men läs gärna här ni som tyckte som mej att de var något som inte alls gick som de skulle när Danny fick lämna idol i fredags... Ska försöka hitta mer kött på benen om detta. återkommer innom kort. www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,923796,00.html www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,923807,00.html
Jag har också hört (eller rättare sagt läst) att röstningen kanske inte gick rätt till. På Expressens hemsida finns en artikel om det.
expressen.se/index.jsp
Hoppas det är så och att Danny får komma tillbaka! Han var ju bra i fredags! I alla fall knappast sämst, både Johan och Cissi var sämre.