• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • LillaMi

Haha... Jag orkar inte med den här tråden... borde göra mig av med den.. Blir sååååååååå irreterad när folk intetycker som jag " i den stora idolfrågan" HahaFlört
    faan va bäng man är!

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • Annanym

Elina86:
    Hur jag lyssnar? Framför tv:n sittande i soffan.
    Vad jag lyssnar med? Öronen.
    Tror att jag är ganska representativ för Sveriges befolkning i det fallet.

• LillaMi

Haha.. ni är för härligaFlört

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • Elina86

ronnbat, du kan ju inte säga att han inte kan sjunga för då lysnar du inte.. danny har en otrolig sångrsöt.. visst har jag suttit hemma å skrikit åt han för att valt fel låtar och det låtit dåligt.. men i fredags lät det faktiskt bra..

• ebben

Inser ni inte att en IDOL är en helhet-med både röst,bra låtar,utstrålning,allt!?

• dotter04
    ebben skrev 2006-11-05 16:12:07 följande:
    Inser ni inte att en IDOL är en helhet-med både röst,bra låtar,utstrålning,allt!?
    JO, precis!!! Det är därför jag tycker det är så konstigt att Danny åkte ut i fredags!!!
    Annanym skrev 2006-11-05 14:27:54 följande:
    Jag har aldrig fattat vad jury och publik ser i Danny. Han kan inte sjunga, han har ingen utstrålning, han har ärligt talat ingenting. Utom de där hundögonen som tydligen har lyckats fånga nog många småtjejer för att han ska hålla sig kvar vecka efter vecka. Skönt att mesen är borta! Bort med Johan nu också så blir det riktigt bra!
    Jag är en av dem som tycker Danny är en av de som tillhörde de bättre sångarna/artisterna i Idol. Visst, han är söt och charmig - och det ska väl ändå en artist vara! Han har en enorm utstrålning på scen, som han dessvärre tappade lite sista ggn, men f.ö. är han suverän och jag tycker även att han verkar minst lika ödmjuk som Marcus. När han sjunger låtar han känner sig bekväm med så tycker jag han var HELT suverän!!!
    Och, jag är ingen fjortis...
  • Peppa

Om det nu handlar om helhet.. varför är vissa av de kvarvarande kvar? Är det De röstande som har så dålig smak??

• WimsA
    dotter04 skrev 2006-11-05 16:17:42 följande:
    Inser ni inte att en IDOL är en helhet-med både röst,bra låtar,utstrålning,allt!? JO, precis!!! Det är därför jag tycker det är så konstigt att Danny åkte ut i fredags!!! Annanym skrev 2006-11-05 14:27:54 följande: Jag har aldrig fattat vad jury och publik ser i Danny. Han kan inte sjunga, han har ingen utstrålning, han har ärligt talat ingenting. Utom de där hundögonen som tydligen har lyckats fånga nog många småtjejer för att han ska hålla sig kvar vecka efter vecka. Skönt att mesen är borta! Bort med Johan nu också så blir det riktigt bra! Jag är en av dem som tycker Danny är en av de som tillhörde de bättre sångarna/artisterna i Idol. Visst, han är söt och charmig - och det ska väl ändå en artist vara! Han har en enorm utstrålning på scen, som han dessvärre tappade lite sista ggn, men f.ö. är han suverän och jag tycker även att han verkar minst lika ödmjuk som Marcus. När han sjunger låtar han känner sig bekväm med så tycker jag han var HELT suverän!!!Och, jag är ingen fjortis...
    Håller med, å JAG  e ABSOLUT ingen fjortis!! Kyss
    _ComBo_
  • Annanym

Danny är dåååålig, Danny är dåååålig! Nej då, jag retas bara. Visserligen gillar inte JAG honom, men jag tycker helt klart Johan skulle ha åkt ut innan Danny. Johan suger! Och sen är min favorit Markus - basta! *S* Smaken är ju som bekant delad och ännu har vi inte infört tvångsåsikter i Sverige (även om man kan undra ibland) så jag fortsätter tycka att Danny är charmlös och sjunger kasst. Så tycker ni andra vad ni vill. Okej?