• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • ming
    hillson skrev 2006-11-05 23:04:21 följande:
    Lite tråkigt när man ska hoppa på folk om deras utseende och kalla dom fula..
    Menar du mig? Jag hoppade inte på nån, jag förklarade varför utseendet inte spelar nån roll för vilka som är kvar och vilka som åker ut ur Idol.
    Kossan af Svammel
  • ming
    Teskedsmamman skrev 2006-11-05 23:48:58 följande:
    ming: "så fula som de är." är rent påhopp....F.d TeaSpoon - Magdis med Totte 0402 och Ian 0510
    Tolka det som ni vill, för min del ville jag bara förklara att folk inte röstar efter utseendet, utan efter sången och uppträdandet. Annars hade ju, som sagt, Natalie varit kvar och Cissi och Johan borta.

Sen som tv-kändis och offentlig person är man medveten om att folk kommer att döma både utseende och prestation. Det är ju ett medvetet val som de har tagit ställning till när de sökte till Idol.
    Kossan af Svammel
  • Lene1

Ming: Vad är ett påhopp för du dig kan man undra...

Så länge Markus är kvar så är jag nöjd.. Han e grym!

• ariel77

Jag tycker iofs att Johan ser gosigt charmig ut och att Cicci är cool! Min lilla 5-åring hejar på henne för att hon ROCKAR som han säger!

Men själv hejar jag på DANNY och hoppas att han kommer tillbaka.:-8

• ming

Men herregud, kan ni alla inte bara anmäla mig då om ni tycker att jag bryter mot FL:s regler, istället för att gnälla så!

Kossan af Svammel
  • Carisma95

Vad är motsatsen till snygg om man ska beskriva nån...?

• bebba

Folk är antingen fula eller fina.
    Jag tycker att Erik e fin o att Cissi är ful. Ful ful ful ful fuuuuul...

• lostwhitoutu

någon som höört något om hur de har gått om dem har kommit fram till något? Ja har sj inte hört ett smack, :( Men jaa jag tror till 100 att danny kommer få komma tebax, :D