Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
För det första tycker jag inte att det hör till ämnet denna diskussion om "fin o ful" men eftersom det redan diskuterar så måste jag få säga min åsikt.
Vem avgör om någon är "fin eller ful"?? Det är något av det värsta man kan kläcka ur sig tycker JAG.
En jobbarkompis sa en gång när vi pratade om "Bonde säker fru" Han som redan träffat en tjej innan filmteamet kom "Och hon var ju så ful!!!" Vem F*n har rätt att bestämma det??
Och för det andra har det INget att göra med om någon är snygg. Det är ett helt annat beskrivningsord, för MIG. Erik är snygg, Danny är söt Ingen är fin eller ful!
Skönhet ligger i betraktarens ögon, och efts smaken är som baken så är nog alla människor både fina och fula! Men för den sakens skull behöver man ju inte säga rakt ut om man tycker att någon är "fulare" än någon annan.
Är det någon som vet varför de ibland säger temat redan fredagen veckan innan och ibland väntar till onsdagen?
Har mailat tv4 ang röstningen som strulade. men det lär väl inte hända något.
Jag försökte rösta på Danny skitmånga ggr, men kom aldrig fram.
Det är ju skandal, ska dom ha ett röstningsystem så får väl det för fasen fungera också.
Nä, någon idol blir det inte på fredag för min del iaf. ![]()
Vilken chock att danny åkte! Jag förstår fortfarande inte vad som hände... Han var en av mina favvisar.
Till skillnad från de flesta andra här (verkar det som) gillar jag Cissi. Hon har en egen röst och känsla. Men hon har inget vidare kroppsspråk..
Markus var supertrist i Oasislåten, men skönt att slippa se hans trötta poser med knuten näve etc iaf..
Nästa vecka borde Johan åka.
Så klart är det betraktaren som avgör vad DEN själkv tycker är fint o fult!?
O SJÄLVKLART bedöms sånt med då man är IDOL o kändis så småningom!
Ser INGET konstigt med det?
ALLA tycker nåt om "Carola" ,"Di leva"eller om "Bigbrother Linda" eller vem som helst!
Det hör väl liksom till,att de JAG ser på TV tex vill jag ju gärna att de är trevliga att titta på OCKSÅ! O gör bra saker,sjunger eller vad de nu gör.......
Tycker det är konstigt om folk tycker det är konstigt?
Om ALLA var fula anl mig,på Tv skulle jag nog knappast titta alls........
Jag tycker ofta att "fula" menniskor är mera intressante! Menniskor som är "snygga" på "rätt" sett, blir ofta tråkiga... Dom strevar inte och tar saker för givet....
Jag personligt tycker Cissi är cool, fast jag gillar inte hennes sång....
Men ebben, alla ÄR ju fula på tv! Med få undantag. Alla ser ut som "plastic fantastic"; klonade och tvålfagra. Det tycker JAG är skitfult. Så fram för fler Cissi:ar och folk med skavanker, men med personlighet och EGEN stil!