• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Sömntutan
    xxmeyaxx skrev 2006-11-05 12:27:01 följande:
    Marcus eller Cissi, bra alternativ En rörelse i ögonvrån.
    I like!!
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Zäta

Vilka andra finns det att välja på liksom? Johan är värdelös, Felicia är trist (kan typ göra musikal eller nåt) och Erik är duktig just nu, men passar mer stillsamt bakom sitt piano.

• Annanym

Betty 2: Tack! Är rätt ny här så jag har inte fattat alla regler ännu.

• xxmeyaxx
    Zäta skrev 2006-11-05 12:28:42 följande:
    Vilka andra finns det att välja på liksom? Johan är värdelös, Felicia är trist (kan typ göra musikal eller nåt) och Erik är duktig just nu, men passar mer stillsamt bakom sitt piano.
    Jag håller med dig. Du skrev precis ner min tyckan.
    En rörelse i ögonvrån.
  • Nericia

hejsan alla! vad är det som händer, jag ser ni tycker danny är en tönt, men han har ju röst ivarje fall. jag tycker felicia eller cissi eller johan skulle ha åkt. cissi är duktig men rätt så tråkig tycker jag. johan borde åkt för ett tag sen. felicia hon är så alldaglig. nej eric eller marcus ska vinna. danny tycker jag kunde ha fått komma trea. han har ju skitbra röst ivarje fall.

• jennypennypannkaka

Om cissi vinner så kan jag också bli popstjärna. Jag lovar..

• Peppa

Näe nu bojkottar jag programmet... blä...

• hillson

Jag tror att många blir skrämda av Cissi pga att hon inte ser ut,beter sig,är som en kvinna enligt normen ska vara.
    Många här klankar ner på hennes utseende,kläder mm..

Cissi är skitsnygg och har en jäkla bra rockröst..

Danny är sockersöt och sjunger som alla andra och det är tråkigt och inget jag i längden orkar lyssna på..

• jennypennypannkaka

hillson - Såntdär bryr jag mig inte om. Jag lyssnar på rösten och tyvärr, tjejen kan inte sjunga.

• hillson

Tur att smaken är som baken.. :)

Men många i denna tråden har klankat ner på hennes utseende och vad jag vet så är det ingen skönhetstävling..