• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • WimsA
    Panicinmysoul skrev 2006-11-10 23:25:20 följande:
    Erik*
    Jag säger oxå: HEJA ERIK, HEJA ERIK!! Kyss

Tycker han växt nått enormt!
    _ComBo_
  • Panicinmysoul

Joo det har han verkligen. Han har verkligen trädit fram och gjort sin röst hörd. Och den är ju mysig och lyssna på och låter väldigt proffesionell. ^^

• MalinR86
    trasslig skrev 2006-11-10 23:25:00 följande:
    xxmeyaxx: varför svara du inte bara till mig istället? Det är ju du och jag som diskuterar typ. Jag förstår att du är en rockbrud och är kär i Cissis stil, och jag tror att det var av er sort tjejre och killar hon fick röster. Själv är jag inte alls rock,tvärtom så är jag mer rosa-tjej. Men det är ju knappast de jag hejar på heller. Jag tycker bara att Cissi var dryg som vägrade ha på sig kläder, vägrade bli mejkad när alla andra ville det? Felicia klär sig förfan i baggy-jeans på fritiden och har kortkort klänning i Idol.. Det finns något som heter att testa något nytt och gå utanför ramarna.
    bara för att man kanske klär sej i baggy jeans på fritiden betyder ju inte det att man är obekväm i klänning eller kjol, eller hur?

tycker det är skitbra att cissi inte ville följa mallen, utan köra på sin egen stil. jag säger inte att jag gillar henne, men tycker det är skitbra att stå emot den töntiga kommersiella, rosa britney spears-mallen.
    Banzaiiiiiii
  • Panicinmysoul

O_O alla har väl olika åskiter?

Let it go, please!

• trasslig

MalinR86: Det är inte det jag skriver. Utan jag tycker som så att har man kämpat sig upp till att få sjunga live inför en publik en dag i veckan och ha typ en miljon tittarsiffror så går det inte att dryga sig. Vägra bli mejkad, vägra det, vägra det. Ingen lallar runt i rosa Britney-kläder MEN man behöver inte vara helt tvärtemot bara för att liksom.

• xxmeyaxx
    trasslig skrev 2006-11-10 23:25:00 följande:
    xxmeyaxx: varför svara du inte bara till mig istället? Det är ju du och jag som diskuterar typ. Jag förstår att du är en rockbrud och är kär i Cissis stil, och jag tror att det var av er sort tjejre och killar hon fick röster. Själv är jag inte alls rock,tvärtom så är jag mer rosa-tjej. Men det är ju knappast de jag hejar på heller. Jag tycker bara att Cissi var dryg som vägrade ha på sig kläder, vägrade bli mejkad när alla andra ville det? Felicia klär sig förfan i baggy-jeans på fritiden och har kortkort klänning i Idol.. Det finns något som heter att testa något nytt och gå utanför ramarna.
    Jag har ju sagt det. Jag förstår att man inte vill ha kläder som man känner sig obekväm i.
    Och bara för att jag är rockbrud är det inte därför jag gillar Cissi.

Kan förresten påpeka att jag är rosa-tjej också.

Jag har kombinerat min egen stil. Rosa + rock.

Tack för mig.
    En rörelse i ögonvrån.
  • Panicinmysoul

haha, jag säger bara....umm..vänta kommer snart på något. Jo! nu vet jag! wiiiiierd, det är allt jag säger. x'D

• Panicinmysoul

jag mnar: weeeeeeeeeeeeeeird!