• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • lostwhitoutu

Mamma T :
    Ringde?
    *flinar* hhihih ja terroriserade nog linjen väl ska du se, klart man inte kan låta honom gå utan o rösta på honom, :D
    nästa vecka blir de dubbelt upp fast fan på teleräkningen när den kommer pojken lär inte bli glad.
    *flinar*
    Allt för JoHAN

• Mamma T

Lostwithoutu:Hehe, härligt!!

Ja sambon här blev lite irriterad för att jag ringde så många gånger, men va fasen..måste ju hjälpa honom att stanna kvar för han är långt ifrån klar!

• lostwhitoutu

Mamma T :
    Heheh, Ja när min kära sambo märker de så stryper han väl mej, :D
    men vadå va fasen man måste väl hjälpa dem man gilalr o hålla sig kvar i tävlingen elelr? :D
    'Ja e impad att han var nästbäst enligt aftonbladets elle om de var expressens läsare efter Marcus i fredagss, :D

• ming
    Mamma T skrev 2006-11-11 22:37:01 följande:
    ming: ok, varför gillar du honom inte?Ja, rocktemat var han riktigt bra på, och igårkväll!Tycker han sjunger bättre när han inte har ballader för ballader är inte hans grej.Jag hoppas innerligen att han väljer nåt annat än ballad nästa vecka.
    Jag gillar honom inte för att jag tycker inte att han sjunger bra, har ingen utstrålning och är väldigt osäker.
    Igår tyckte jag att han både sjöng bra, hade utstrålning och var säker.
    Kossan af Svammel
  • Soppa
    Carro29 skrev 2006-11-11 22:38:58 följande:
    hej på er! ja då åkte cissi till slut. Nu är det inte många kvar. Johan var grymt bra, man vart lite orolig tänk om erik hade åkt ut. Fast i och för sig vad gör det, nu spelar det ju inte så stor roll, marcus måste ju bara vinna. Annars är det konstigt.soppa:måste fråga vem är Zara?
    Zara är tillsammans med Markus och hon är min lillasyster 
  • Mamma T

ming: oki =) Ja, alla har ju olika tyck och smak Tråkigt vore d väl annars .
    vEM håller du på då?

• Mamma T

Lostwithoutu:

Ja, exakt!!
    Åh är han 2a på bäst-listan??d var bra!

Markus är ju grym han med,han kommer att vinna. Men d skulle inte göra nåt ifall Johan vann .
    Markus har ju sitt på d torra i alla fall

• Soppa
    ming skrev 2006-11-11 22:48:16 följande:
    Mamma T skrev 2006-11-11 22:37:01 följande: ming: ok, varför gillar du honom inte?Ja, rocktemat var han riktigt bra på, och igårkväll!Tycker han sjunger bättre när han inte har ballader för ballader är inte hans grej.Jag hoppas innerligen att han väljer nåt annat än ballad nästa vecka. Jag gillar honom inte för att jag tycker inte att han sjunger bra, har ingen utstrålning och är väldigt osäker.Igår tyckte jag att han både sjöng bra, hade utstrålning och var säker. Kossan af Svammel
    Är det jag som skrivit det .. Håller med dig i allt
  • Soppa
    Mamma T skrev 2006-11-11 23:15:26 följande:
    Lostwithoutu:Ja, exakt!! Åh är han 2a på bäst-listan??d var bra!Markus är ju grym han med,han kommer att vinna. Men d skulle inte göra nåt ifall Johan vann.Markus har ju sitt på d torra i alla fall
    Markus kan ju sjunga jätte bra på många olika sätt och kan nästan alltid leverera bra så oavsett vad dom sjunger . Men Johan klarar inte det och en IDOL för mig är mångsidig. Johan tilltalar dom yngre medans Markus tilltalar 75 % av seriges befolkning känns det som iaf.
  • Theresa1

I Marcus andra låt igår så tänkte jag bara finne i kareokebaren på en billig kryssning Grejen är att jag gillar honom SOM FAN för hur han "levererade den låten. Outfiten var nog det som gjorde att jag tänkte Finne, den där rosetten , alltså det är verkligen inte negativt. Ähhhh skitsamma jag kan inte förklara, han var grym i båda låtarna och i andra låten var han grym OCH supeeeeeeeer najs för han körde sina softa moves och bjöd på sig själv som ingan annan gjort i idol.

Markus for president