• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mysgos

Tror ni inte det kan vara så att de inte tar fram de 2 sämsta som hänger löst...?
    I början var det ju alltid 3 som hängde löst...men ingen säger ju hur många röster de har eller inte har.
    Kanske ville de bara skaka om oss tittare även igår och visa att vem som helst kan åka ut om ni inte röstar på dem!
    Det kanske faktiskt stod mellan felicia o cicci - fast att tv4 valde att inte visa det för dramatiken.....

nån som tror på denna teorin??

?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 5 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • numberone

Markus rockar!!! Har kollat igenom hans låtar han gjort nu och måste säga att Are you gonna go my way i mitt tycke är hans absolut bästa framträdande i idol så här långt!!!

• Jozie

åh jag är så trött på johan ska han inte åka ut snart!? varför är han kvar öht?

En ängel går vid min sida...
  • lostwhitoutu

jozfein

Han har kämpat mer än någon annan anser jag han låter sig ha en jäkla massa dåliga framträdanden men han e oxså den enda som verkligen ger järnet då de verkligen behövs... :)

• numberone

nästa gång är det väl ändå johans tur att tacka för sig... *hoppas och håller tummarna för det*

• KikiBoo

.. Eller Felicia..  Hon är sååå tråkig.. Visst hon sjunger juh bra.. men näää.. bort bort bort..

• bebba

Hellre Felicia kvar än Johan. Han är bara en enda stor bluff enligt mig.