Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Soppa: Missförstå mig inte. Jag tycker också att Markus är klart bäst i idol. Han har gjort alla låtar bra och han är min favorit också.
det jag skrev var med glimten i ögat
Vinner han inte blir jag arg... Det finns ingen som ens är i närheten av hans nivå... Men vem vet... Danny åkte ju ett par program för tidigt... Han skulle ju förlora mot Marcus i finalen så man kan ju aldrig vara HELT säker
MarKKKKKKus... det är ju min man som heter Marcus
Jag kan inte säga att jag följer idol men tittat lite nu dom sista programen ändå och marcus tror jag verkligen att han vinner. Men i fredags blev jag så glad för johans skull att jag ringde och röstade på honom faktiskt. Blödig! : ) Trodde jag aldrig om mi sj . //Nina
Soppa
Hälsa Markus att vi röstar på honom varje vecka...han knäcker!!!!
Johan kan inte sjunga, Felicia har tappat gnistan, Erik ligger väl 2:a men Markus..... OJ! Om en gift trebarnsmors hjärta hoppar till, när hon blundar & lyssnar, då är han en vinnare!
Han är redan en vinnare här!!!
Hoppar in här och frågar, för ni verkar så insatta:
Är det någon som vet att det verkligen är omröstning? Dvs att rösterna räknas, och att det inte är uppgjort?
Har undrat flera gånger, bland annat när Agnes blev "utröstad", kom tillbaka och vann...
hoppas verkligen att det är rösterna som räknas, men är ju inte 100....