Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Visst kan han sjunga. Det kan jag oxå. Men inte så bra!!!
Jag har alltid tyckt att Johan varit bra och inte förstått allt gnäll på honom.
Det enda är att han inte rör sig, men det gjorde han ju i fredags
Däremot tycker jag kanske att Erik och Markus är bättre.
Cissi kunde ju inte sjungam, så tack och lov åkte hon ut.
Och jo, man kan säga att hon inte kan sjunga, trots att hon kom med i Idol. Jag vet många som absolut inte är tondöva och håller emd mig. Tondöv är man snarare om man tycker att hon är bra...
Däremot kan jag hålla emd om att hon var duktig på audition, men sedan tog det stopp.
Man kan inte lita på de olika undersökningarna på olika sidor, de stämmer inte.
Klart att de som är i final kan sjunga.
Cissi kan sjunga men speciellt de senaste gångerna har hon inte haft full energi och haft lite för mkt falska toner. Detta tror jag iofs beror på mkt på att hon va trött på tävlingen, känt sig knäckt och velat åka ut...
Johan har sina stunder. Men oj vilka sliriga toner han kan få till! Sammanlagt har han sjungit mer falskt än Cissi.
Jag gillar inte Johan för han verkar bara för omogen och självgo. Men han gör rätt i att försöka våga satsa lite mer, typ prova på lite danssteg och så. Kul
Kan Cicci sjunga?
I så fall kan jag oxå sjunga
Endag: härligt, får vi höra dig nästa år?
hmm.. som jag sa till några kompisar för ett par veckor sen...
folk klagar på att jag sjunger dåligt... o jag tycker jag sjunger bättre än Cissi... då e de väl ändå ngt fel..??
nä, usch, bort med Johan! Han har varit med i programmet alldeles för länge, är så trött på honom! Heja Felicia och Markus!
Det är ju schyyst om vinnaren kan sjunga lite mer varierat än bara ballader.
Nej nej! Johan kan inte sjunga! Visst har han haft en del överraskande bra stunder, men mest tycker jag att man sitter och bara väntar på att det ska spricka och allt bara faller ner som en pannkaka. Han känns då Inte som en idol!
Nä! Hejja Erik, säger jag bara! Och så Markus då, men han känns ju självklar.