• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Silverkatten06

hanna sl - Det vet nog bara TV4:s mest betrodda

• Nericia

soppa: ok då förstår jag. vart lite nyfiken.

det ska bli intressant nästa fredag. marcus måste ju vinna annars är det ju nå fel på idol. Han är ju den som har röst. och som verkligen ger allt i de olika temana.

• Angelstorm

Hähä jag har träffat Erik ;p han jobbar vanligtvis på lasarettet där min farmor brukar ligga inne. Trevligt värre :)

Gött att Cissi åkte ut!!!

• Carisma95

Jag och min sambo tittade på reprisen igår.
    "tittar man lite snabbt och på gungande stilen så ser han (marcus) ut som en ung Tom Jones", kläckte sambon ur sig.

Tycker felicia sjunger bättre än johan, men är så fruktansvärt tråkig på scen. Hoppas Marcus, Erik och Johan är i final (tråkigt med könsfördelningen kanske..?)
    Åker Erik (som satt löst nu) blir jag galen!!!!!

• KristinaL

Tyckte det va såå synd att Cissi åkte ut, hon har ju en underbar utstrålning och en cool egen stil. Synd bara att hon inte kommit till sin rätt med låtarna hon valt, lite dåligt låtval. Bara hon får göra sin grej så tror jag allt faller på plats. Hoppas Marcus vinner!!! Han är bäst utan tvekan!

• Carisma95

KristinaL:
    Tur att smaken är som baken. Tycker själv att Cissi inte hade NÅGON utstrålning...

Vad menar du är hennes grej då? Under sin tid i idol har de väl hunnit med de flesta teman ? Hon måste väl passa i något ?

• Pyff

Tycker också att Cissis utstrålning är lika med noll! Men uppenbarligen är det många som ser nåt som inte jag ser eftersom hon hållt sig kvar så långe................
    Skönt att slippa henne nu iallfall!

• ming
    hanna sl skrev 2006-11-11 23:39:02 följande:
    Hoppar in här och frågar, för ni verkar så insatta:Är det någon som vet att det verkligen är omröstning? Dvs att rösterna räknas, och att det inte är uppgjort?Har undrat flera gånger, bland annat när Agnes blev "utröstad", kom tillbaka och vann...
    Det var ju någon (minns inte vem) i den förra IDOL-tråden som tydligen kände någon som kände Agnes, eller hur det nu var, som påstod att de gjorde så att Agnes vann istället för Sebastian, eftersom Sebastian redan var en "stjärna". (Alltså att Agnes behövde mer hjälp att lyckas och gå vidare.) Men jag vet inte om jag tror på det. Känns ju väldigt långsökt att ta en massa pengar från svenska folket men ändå skita i hur de röstar. Fundersam
    Kossan af Svammel