• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • KristinaL

Cissi har nåt unikt, något annorlunda. Hon är inte en i mängden. Men visst är smaken som baken, jag tycker ju förstås att Markus ska vinna ändå. Det ska bli intressant om Cissi ger ut någon skiva, undrar hur den kommer att låta.

• tuvan4

Kristina: jag håller med dig. Hon är lite speciell. Jag tror säkert att hon kan bli nåt efter att övat upp sin röst.

Felicia tycker jag är så självgod o dryg. Har väldigt svårt för henne.

• Trynträ

Jag lyssnade just igenom bidragen eftersom jag missade tv sändningen. Jag har hittills tyckt att Felicia haft en jättevacker röst men vad hände. Hon kan uppenbarligen inte sjunga mörka toner. Det lät ju förj*ligt. Jag tror faktiskt hon kommer ligga löst nästa gång om inte Johan sabbar sin sång.

Att Cissi åkte var inte oväntat. Nä nu hejar jag på Erik. Och sen kan de ju ta och skicka deltagarna på danskurs för hu så dåligt de rör sig på scen. Danny var ju den enda som kunde röra sig till musiken och så åker han... Markus är som vanligt bara tråkig på scen.

• selh

ERIK Å MARKUS i finaal! right? Felicia klarar inte deet jö, det är bara peter swartling som tycker att hon är så söt.. ?`x]

erik erik erik

• Mamma T

Jag tippar på MARKUS & JOHAN i final!

• Mamma T

För min del får gäääärna Felicia åka hem. Tråkiga människa får man leta efter.
    Johan ÄGDE i fredags måste jag säga.

• LinaFalk

Ja, hon är så jäkla självgod och tråkig..."hej här kommer jag och jag måste vara sötast i världen". Jag säger det igen: MARKUS är gud!

• selh

linafalk: eller hur, de dä om felicia. markus å erik för fan