• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Soppa

Vet ni att Markus är på rymmen från stockholm nu.
    Han är just nu uppe i Övertorneå och ska spela in där.

• numberone

Soppa: drömmer!! Din syrra är ju den lyckligaste.....men det måste ju vara lite tillåtet att få drömma lite och fantisera

• Soppa
    numberone skrev 2006-11-11 21:16:04 följande:
    Soppa: drömmer!! Din syrra är ju den lyckligaste.....men det måste ju vara lite tillåtet att få drömma lite och fantisera
    Drömma får ju alla göra och ja Zara är väldigt lycklig och stolt över Markus.
  • numberone

Han är ju bara sååå sexig.... gillar hans ödmjuka lite små blyga look. Min mamma bara döööör varje gång hon ringer och röstar och hans röst säger tusen tack i luren.... Tänk vilken inverkan pojken kan ha på en gammal tant *ler*

Är han lite rolig IRL som han är när man får följa med på besök i hans hotellrum?! Skrattade så tårarna rann när han fipplade med proppskåpet (och stängde ner Dannys hårfön)

• Soppa

Han är hur cool som helst. Det första han gör när han kommer hit är dyker in i filles rum och leker där med honom man får typ dra ut honom därifrån. Han kan vara go mysig och bara vilja slöa i soffan men oftast är det fart och fläkt i honom. Igår ringde Z just när hon var på hotellrummet efter idol och vi asg åt linnet i filmen som råkade dyka upp.

• Mamma T

Här är min lista på idol-deltagarna om någon är intresserad

1.Markus- He´s all that. Killen är redan stjärna,så är det=)

2. Erik -Kanonbra sångröst & dessutom snygg...kan d bli bättre ?

3.Johan - Han är faktiskt riktigt bra när han har rätt låtar, egentligen är han min lilla favvo Me like Johan!

• Mamma T

Glömde ju lilla Felicia...

4. Felicia -Sjunger väldigt bra, men är tyvärr riktigt tråkig på scen.

• Gumlan
    Mamma T skrev 2006-11-11 19:38:44 följande:
    Jag tror faktiskt att Johan har goda möjligheter att komma i final.I still like himVar det verkligen ingen av er andra som tyckte att Johan va bra igår?Felicia åker nästa gång...
    Jag tyckte han var skit bra!!! *tumman upp*
  • numberone

Ja det var ju sååå najs! han såg så hjärtligt förvånad ut över att det låg där.... var det Zaras?

• lostwhitoutu

Hannahs mamma:Mamma T :

Kan inte göra annat än att hålla med er i de ni snackar om när de gäller Johan, :D