• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • emzemz

Undrar hur många röster som kommer in varje fredag..? Kan de inte berätta det i något program, de behöver ju inte säga vem som får flest. Eller att de gör som på uttagningsveckan, visar i procent hur stor del av rösterna deltagarna får.

• Pyff

Gött att äntligen slippa Cissis falsk-sång på fredagarna! Nu är det bara JOhan kvar................

• Carisma95

Det vore ju katastrof om Erik åkte ut och Johan gick till final....

Som nån skrev; tror det passar Marcus bättre att komma 2:a och göra sitt "egen" skiva.
    Man får väl säga att det gått bättre för både Sebastian och Darin, än för ettorna Daniel och Agnes..?

• Status Mamma

Agnes har nyss slöppt sin andra skiva. Sebastian har jag inte hört nåt ifrån på ett bra tag.

• KikiBoo

Jo.. sant så sant..  2.orna går längst

• numberone

Daniel säljer mer skivor än Darin men eftersom han inte spelas så mycket på de kommersiella kanalerna så hör man inte så mycekt av honom.... Agnes tycker jag har fått två rikiga flopp skivor... inte alls bra!

• KikiBoo

Daniel har jag inte hört nå av alls.. eller sett..
    Darin ser man o hör 24seven..

• Mysgos

Tycker jag hör daniel på radion varje dag numera sen han släppte sin nya skiva.
    och bra är han också!!

Det var helt enkelt större kvalitet på första programmet - för både Daniel o Darin är jätteduktiga tycker jag.

Agnes var bäst live - hennes skivor är inget roligt att lyssna på och Sebbe tyckte jag aldrig om.

?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 5 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • numberone

tyckte sebastian var cool på idol men nu efteråt så här han så tråkigt och tycker att han verkar så högfärdig!

• Mia888

Japp, då var det bara Johan kvar!! Han åker nästa gång hoppas jag, eller Felicia. Jag vill ha Erik och Markus i final och att Erik vinner!!