• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Arcoiris

aa Markus bjuder härligt mycket på sig själv! Å jag vred mig av skratt när han började dansa i fredags!

• dotter04
    Status Mamma skrev 2006-11-13 13:09:55 följande:
    Det är ju schyyst om vinnaren kan sjunga lite mer varierat än bara ballader.
  • Carisma95

Status mamma:
    Det är ju just det han KAN!
    Johan är ju (i mina ögon) ingen höjdare på ballader. (Varför han nu envisas med att sjunga såna ??)
    Han sjunger ju rock betydligt bättre!

• Mia888

Håller med Pyssilullan: HEJA ERIK OCH MARKUS, fast mest på ERIK!
    Och bort med Johan och Felicia. Tycker nog de har gjort sitt i idol nu. Felicia tappar från vecka till vecka tycker jag.

• Saga å Filippa

Jaa, jag undrar oxå om någon vet vad det är för tema på fredag, ska nämligen dit med 2 av mina döttrar . Har dragit en vit lögn om att det är dansbands tema och 14 åringen håller på att kräkas .

• Emmeline

Heja Erik & Markus! Felicia är ju bara sååå tråkig, alldeles för lik Agnes.. ut med henne!

• Mamma T

Johan KAN visst sjunga annat än ballader. Det är just i balladerna som det går dåligt, så jag hoppas han lägger det på hyllan nu och satsar ´lite mer på rock´n´roll för det är då han är som grymmast!!!

Johan självgod och omogen??Nej, det tror jag inte.Tycker han verkar va en go och ömtålig kille

Självgod var däremot slisk-Danny...*kräks*

• Arcoiris

Johan har ju inte en enda bild i sitt rum som han inte är med på själv!

Så oavsett hur det går så har han åtminstone ETT fan - sig själv!