Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Alla är ändå vinnare som ens kommit med i IDOL vilken grej för dom allihopa.
Sen så behöver man inte ens kunna sjunga för att släppa en skiva tänker på tex Ville så Johan kan ju mycket väl vinna med sina sympati röster.
Nej jag tycker inte synd om Erik. Men det blir Sebastian-Agnes syndromet. Som det tjatades om det förra året. Kan ju mycket väl bli samma här. Man ska rästa på någon man tycker är bra.
Johan är inte bra
Det jag ville åt var att jag inte tycker att johan förtjänar en plats bland de 3 bästa, ens bland de 4 bästa.
Men visst, om du vill tolka mitt inlägg så, så kan ju jag då säga att marcus gärna får vinna för min del. erik kommer säkerligen klara sig ändå. de är båda grymma! MEN johan FÅR INTE bli en av de två i final-final...
Men JAG tycker det är fel. Man Ska Kunna Sjunga!!! Jogan Kan Inte Sjunga. Klart SLut
Jag säger bara en sak.. GO JOHAN! :'D
Soppa:
Du kanske vill se mig säga det: marcus ska vinna :)
Jag hoppas du färstår diskussionen iaf! Om eftersom du antagligen vill att Marcus ska vinna, kan du inte tycka om Johan lika mycket!
Jag har röstat på honom, flera ggr Även på Erik!! Kommer fortsätta rösta på dessa två!
Panicinmysoul:
Av nyfikenhet. Vad gör honom så bra?
Ang. Johan: titta på ett klipp med honom och sedan med Erik. Erik tittar självsäkert in i kameran, sjunger vackert med en fint skolad röst och säger precis rätt saker i intervjun.
Johan sjunger, lägger handen på hjärtat, ögonen lyser, det kommer någon falskt ton men sedan kommer några fantastiska innerliga toner som går rakt in i hjärtat, i intervjun får han knappt fram flaska...
kort sagt: JOhan har mer själ än snygg-Erik och absolut mer än Felicia - en oslipad diamant!
Jag hoppades som vanligt att Johan skulle åka, men förstod att det skulle bli Felicia.
Hon var inte speciellt bra, men ingen var ju sämre än Johans version av "Unfaithful" Jisses, vad falskt! Och så tyckte juryn, iaf Peter, att den var bättre än "Time after time". Nej, där var han helt ute o cyklade enligt mig!
jag dör om marcus inte vinner. han är bäst:_) tycker jag