• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • ming

Hur som helst så SKA Markus och Erik stå i final! Annars.....! Skrikandes

Kossan af Svammel
  • sunny79

nu vet jag inte om jag inte hängde med ......men men men men varför åkte Felicia ut????? *kliar mig i huvudet*...måste ha missat något....... vad gör Johan kvar???? va??!!! Hur röstar Svenska folket egentligen?????

*skakar på huvudet*

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • selh

Felicia åkte ut för att hon inte passade där. Igentligen borde Johan åkt, men han fick säkert röster när han börja storböla. Det var ju iofs lite sött.. hålleer nån mee?????

• WimsA
    ming skrev 2006-11-19 11:19:29 följande:
    Hur som helst så SKA Markus och Erik stå i final! Annars.....! Kossan af Svammel
    ABSOLUT!
    _ComBo_
  • ming
    selh skrev 2006-11-19 11:48:44 följande:
    Felicia åkte ut för att hon inte passade där. Igentligen borde Johan åkt, men han fick säkert röster när han börja storböla. Det var ju iofs lite sött.. hålleer nån mee?????
    Japp, jag kollar precis på reprisen. Alla lär ju ha tyckt att han var såååå söt när han grät efter brorsans hälsning eller nåt.
    Kossan af Svammel
  • ebben

Jag är så "dum " så jag tror Johan vinner.......fast då kommer jag nog att hänga mig .......
    eller nåt.......
    Hoppas innerligt jag har fel.för jag vill INTE att han vinner-kan INTE sjunga...

• LinaFalk

Felicia åkte för att hon var grymt dålig, Johan åker förhoppningsvis nästa gång, sen står de bästa i final! HEJA MARKUS!!!!

• Ningla

Felicias röst spricker ibland tycker jag mi höra...
    klart att johan åker nästa gång, annars finns det ingen rättvisa i idol känns de som.

Funderar på när reprisen är idag. har nog missat ändå.

• Nybliven Fru

Undrar om det bara är jag som tycker att idol är lite B jämfört med förra året.
    Tycker inte att det finns nån som är särskilt given som vinnare.
    Förra året var Sebastian ett Ess redan från start och Agnes lyste genom finalomgångarna, men i år är alla lite för B för att jag ska orka bry mig. Trodde nog att Danny skulle varit kvar till slutet.

• jennypennypannkaka

Jag tycker att snygg-Erik ska vinna..

Men... Marcus är förbannat bra. Bättre än Erik. Men jag vill ändå att snygg-Erik vinner.