• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mia888

Ja, 3 st kvar. Skandal att Johan är kvar men jag säger som Peter Swartling gjorde - om det finns någon rättvisa så åker Johan. Hoppas att han har rätt tills nästa fredag. ERIK och MARKUS i final tack!!! Och att ERIK tar hem det! Tror tyvärr inte att det blir så men hoppas kan man ju alltid.

• dotter04
    ming skrev 2006-11-19 11:19:29 följande:
    Hur som helst så SKA Markus och Erik stå i final! Annars.....! Kossan af Svammel
    Håller med, håller med... Blir verkligen helt jättesur om inte det står mellan de två!!!
    selh skrev 2006-11-19 11:48:44 följande:
    Felicia åkte ut för att hon inte passade där. Igentligen borde Johan åkt, men han fick säkert röster när han börja storböla. Det var ju iofs lite sött.. hålleer nån mee?????
    Jag tror också att folk röstade på honom bara för han flippade ur och lipade i tv. Och jag tycker INTE det var sött. Och jag anade att han bara därför skulle bli kvar, inte pga att han sjöng så bra, för det gjorde/gör han inte jämfört med de andra.
  • dotter04
    Mia888 skrev 2006-11-19 15:27:34 följande:
    Ja, 3 st kvar. Skandal att Johan är kvar men jag säger som Peter Swartling gjorde - om det finns någon rättvisa så åker Johan. Hoppas att han har rätt tills nästa fredag. ERIK och MARKUS i final tack!!! Och att ERIK tar hem det! Tror tyvärr inte att det blir så men hoppas kan man ju alltid.
    Vem vet! Erik har ju iof vuxit och utvecklat mycket de senaste gångerna, så jag tror faktiskt att han har lika stor chans att vinna som Markus nu!
  • Mia888

dotter04: Ja, man kan ju alltid hoppas. Men enligt undersökningar så ligger Markus bäst till men de kanske man inte ska stirra sig allt för blind på

• Mysgos

Jag hoppas att Erik vinner!!!
    Tycker han är den som har utvecklats mest under hela programmet och som är bredast på olika janger och passar som popidol.

markus börjar jag tycka är lite tråkig faktiskt...

?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Mysgos

Markus (34.3 %) Felicia (10.3 %) Johan (6.0 %) Erik (49.4 %) 

?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 6 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • USK

hoppas erik vinner så får man höra mer av markus.
    För det är bättre o bli 2:a än att vinna.

• Mamma T

Jennypennypannakaka:

Du säger att du tycker Markus sjunger bäst, men ändå vill att Erik vinner. Varför?
    För att han är så snygg eller?
    sÅ vitt jag vet så är ju detta ingen skönhetstävling ?

• Loren

Nybliven fru: Håller delvis med dig, förutom att jag aldrig gillade Agnes förra året (eller nu heller för den delen) och tyckte nog inte standarden var sådär jättehög förra året heller. Sebastian var juden klart bästa. I år känns ingen helt självklar som sagt, men jag håller nog lite mer på Erik faktiskt - Markus är också jättebra, men lite trist ibland.