Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Men om man inte har nån utstrålning på scenen och bara är intresserad av rösten så går man väl inte på nån konsert. Då är det väl bättre att sitta hemma och lyssna på skivan istället.
Håller med om att man känner sig som en fjortis! Jag är helt såld i Markus!!! Fattar inte vad som hänt, är helt frälst!! Haha kanske kommer en plansch snart ;)
Åh jag ryser fortfarande varje gång när jag hör "Everything changes" på radion med Markus=)
Tror att man fick med en poster på Markus i någon av kvällstidningarna igår, så det finns redan.
Hade stereon kopplad till tv:n på nästan max i förmiddags när reprisen på Erik och "bed of roses" gick. Åh.... vad jag njöt!
Han gör den bättre än bon jovi. (Eller var det guns´n´roses...
)
Vad ska vi göra nu på fredagar ??
Näää ingen kan göra Bed of roses bättre än Bon Jovi!
Soppa: Du kan ju alltid ringa Marcus o be honom sjunga lite mellan 20-21.30 Sen ringa upp kl 22.25 o säga att han fortfrarande tillhör familjen. Han hängde inte lös denna vecka heller.
Vi andra får lyssna på Marcus skiva som han släpper om... hmmm... ja i det tempo de verkar hålla så kommer den väl ut om 10 minuter. Jag är INTE avvis på honom. Usch, de måste vara rädda om idol-Marcus... ingen människa orkar hålla sånt tempo och blanda in en (okej liten men iaf) olycka som ska bearbetas...
Ireth:
Jo uppenbarligen....
Haha Robert Gustavsson härmade markus i Parlamentet. Det var inte ett dugg likt iof men ändå