• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • zebran i Stilla havet

"Mysa" och "bebisverkstaden" hamnar pa delad forstaplats for mest irriterande ord enligt mig.

• Shoegal

"Älska" är ngt Tommy Nilsson och andra smörsångare gör! *ryser*

• hillson

shoegal

Man undrar vad deras män/pojkvänner tycker..
    Skulle jag prata så hemma skulle min man lägga benen på ryggen och undra om det flyttat in en alien i huset..

Här knullas det,myser gör vi med familjen vid tv..

• Shoegal

hillson: Den mannen som tänder på att kvinnan talar bebisspråk (eller tom talar det tillbaka) är ingen man jag skulle vara intresserad av iaf. Tvärtom, hade lagt benen på ryggen och sprungit fooooort!!

• Svarta katten

zebran i Stilla havet:
    Du måste ha glömt "tjejmagen"!

• Svarta katten

Underbar tråd förresten, skrattar så tårarna rinner!

Tänk om sambon skulle komma hem och fråga "hej älskling, ska vi ha lite älskog ikväll?" Jag hade nog brutit ihop!

I början av förhållandet sa vi att vi skulle "knyppla", men nu är orden överflödiga, vi kör på ändå!

• hillson

Får testa nått nytt..
    Ska vi ha sexuellt ummgänge med varandra älskling..

• Carrisma

...att säga knulla är väl inte så värst jobbigt??? Men föredrar nog att säga "att ha sex..men, men...ja, mysa är nog ett väl använt ord...

• Carrisma

...bebisverkstad tycker jag oxå är lite lätt konstigt......sitter man å täler på en bäbis eller??? vad menas...? skitskumt å säga så juh...

Svar på tråden "knulla"