• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • JaninaH

jag säger aldrig knulla, jag säger ha sex, ibland kan jag säga på skoj, ska vi knulla :D:D:D med ett leende! :D haha

Våran högsta önskan är att bli gravida! Låt det bli våran tur! Med gråten i halsen..
  • Jag är Dinah

Jag använder ordet knulla tillsammans med min partner men att använda det i en vuxen konversation med någon tycker iallafall jag låter väldigt obildat.

• Ung och Kär

mm knulla känns lite groteskt i en konversation (om jag då inte skulle vara lite på örat för då säger jag vad som helst) då säger jag mest ha sex eller ngt i den stilen

• Twid

här använs ordet jöka:P tycker det är välldigt bra och beskriver vad man gör!!haha!
    knulla känns inte naturligt för mig att säga! inte för att det låter groteskt eller så..men jag tycker att jöka låter ypperligt bra!

• Keyser

en tjejkompis till mig sa -aktare va många meter ja haft i me....

hahahahahahahahahahahaha

• zebran i Stilla havet

Jag och mina tjejkompisar brukade tala om att vi "dragit under" den eller den nar vi var yngre. Knulla tycker jag kanns lite val personligt att anvanda for andra an den man gor det med. Man riktigt ser de roterande hofterna och prasslet av kondompappret, liksom. "Ha sex" kanns lagom oladdat och det anvander jag nog med de flesta numera.

• hillson

Knulla,pippa,sätta på allt är bättre än ordet mysa..

Så fort en del blir mammor så ändrar dom sitt språk..

Har kompisar som pratar bebisspråk och jag blir galen..Dom låter som 5åringar när dom pratar.

• Shoegal

Mysa är nog värsta kräk-ordet här på FL. Knulla använder jag mig nog av till vardags men skriver jag om mitt sexliv här på FL skulle jag nog välja uttrycket "ha sex". Visste inte att det var lika töntigt som "mysa"

• Shoegal

hillson: Kan det bli mer avtändande?!?

• Apif la deuxième

Hur myser man hårt bakifrån? Eller är det inte bara språket som är mesigt på vissa, är deras sex mesigt också?

Svar på tråden "knulla"