• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • Nattis
     tbmh
    Om jag fråga min man ska vi knulla
    Ramlar han av stolen och frågar vad sa du? Jag själv använder nästan inte det ordet utan ska vi ha sex nu eller mitt eget ord nulla *S*
    Skrattade så jag grätt när jag läsde i tråden hära..
    Lycklig gift med min älskling
  • speedy gonzales

hihihi, himla kulig tråd.... gosa då? värre än mysa tycker jag... har problem med knulla sen jag hörde min 6-årige kusin säga det till sin kompis - är fortfarande i chock

• Sarius

Rolig tråd

Man kan också kalla det för "gömma pinnen"
    Eller som min kille säger ibland...kom hit så ska vi umgås!!

• Miafia33

"gömma pinnen"
    det låter som en barnlek

ungefär som "hitta dasen"

• giftgrodan

jag förstår inte varför ni _frågar_ varandra om ni ska göra det innan ni gör det :O

jag tycker knulla är ett bra ord för övrigt. Mindre förtjust i "bli påsatt", låter så passivt.

• MammaSandy

haha

Brukar ni säga såhär; hörru sambon ska vi "du vet vad ikväll" lite rövknull & mun sprut!!!

haha min kompis som sa det när jag berättade om tråden.

• Apif la deuxième

Man kan ju prata lite dirty under förspelet, inte så att jag ringer upp o säger "kom hem jag vill knulla".

Men pratar vi om det så kan det vara t.ex "det är så skönt att knulla med dig" eller om man hånglar kanske man säger "knulla mig hårt nu".

• hillson

giftgrodan

Ska testa den varianten :)

Kom hem och mys,mys mig hårt...

• Apif la deuxième

jag hade då aldrig tidigare assoccierat mys med sex förrän jag upptäckte att man använder så på FL (hemskt) men den bilden jag får upp när folk säger mys, är daytimesoap-sex. Dvs att man rullar långsamt runt i sängen, så invirade i silkeslakan att man inte ens berör varandras hud, medan man kysser varandra i skenet av stearinljus.

SNARK.

Svar på tråden "knulla"