• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • LillSkruttet

Måste få dela med mig av en tänkvärd sak jag läste på en annan sida:

här har ni något att fundera
    inför stundande jul.
    Både rentjurar och renkor får horn på sommaren.
    Tjurarna fäller sina i början av vintern. Honorna behåller sina horn tills de kalvat på våren. Det betyder att alla jultomtens renar är honor. Det borde man begripig. Det måste vara kvinnor som klarar av att dra en fet karl i röda kläder, till rätt adresser,
    runt hela jorden på en natt, utan att fara vilse.

Flört

BF 15 mars 2007
  • Valaina

Ja, det ska till en kvinna för att hitta vägen...De flesta killar vägrar ju be om den.

• Smilla 78

Nu har slemmisen börjat släppa i omgångar när jag varit på toa plus att jag haft lite ont och en svidande känsla i magen. Det behöver absolut inte betyda nåt eftersom slemmisen kan ombildas flera gånger, men det är ändå lite intressant när det händer nya grejer.
    Nån mer som har varit med om liknande i v.31?

Vi får en kille 21 februari
  • Flink

Smilla 78: Så slemmis har redan börjat släppt? Det kanske är på G snart då? Fast visst vore det bättre om den lille grabben vill stanna i magen några veckor till
    Har du kännt av något inatt?

Lillskruttet: Tomtestoryn var bra!

Man blir lite avis på er alla som fått smått. Låter så härligt! En annan har en evighets evighet kvar....
    Saknar dock inte vakennätterna
    Må gott allihop!

• Trikarn

Smilla: ja va 31 är kanske lite tidigt för att få bebbe...Själv så skulel jaj vilja ha bebben typ efter Jul..klarar inte av att bli större nu faktiskt...Men slemproppen kan återbildas i omgångar..Min väninna fick bebbe i normaltid, men slepoppen släppte runt v 30, den återbildades och släppte sedan i omgångar...

OBS!! Bortskänkes!!

Ettårigt, gnälligt, frimärke som ej vill leka själv!

• Deighthon

Smilla78- oj,vad tidigt! har pratat med din bm om vad hon tror?

Trikarn- låter super trevligt med fika! jag är jätte nyfiken på att få träffa alla nya bebisar,och er som fortf har stor mage också så klart!

det är så himla mysigt med en ny liten bebis i huset...hade glömt bort hur himla gott det är,all denna närhet!!!! man kan inte få nog! fattar inte att man har tillräckligt med kärlek att älska ännu ett barn lika mycket men det har man och det gör man!!

• Delphia

Hejsan... idag ska vi till bvc för första gången... ska bli kul och se om Cassandra har gått upp lite. Hon känns lite tyngre om man nu kan säga så om en liten bebis

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3