• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

Visst är det vackert med snön?

Mamma till underbara Milton, 061203
  • sol och bad

Hej tjejer
    vi vann budgivningen och på ons. skriver vi kontrakt och blir ägare åt en lägenhet på 10 e våningen med en fantastisk utsikt över stan, Ni måste komma på fika i våran nya lägenhet.
    Lilla Fabian e så underbar och snäll bebis, Ätter var 3 e timme sover 4-6 timmar i sträck på natten, På dgarna kan han sitta 30-45 minuter i sin babysitter och prata med sina små dju (rosa grisen, blåa åsnan, hula ankan och den röda kon). Idag pratade han med sina djur och sen skrattade han ungefär 1 timme, Jag har inte köpt babysitter för honom eftersom det känns att han har ingen behov av det och babygym är ju mycke bättre för hans rygg.

Jag längtar super mycket att få träffa er och er bebisar men ka tyvär inte på ons. då vi sk skriva kontrakt på lägenheten,
    Stor kram till er och era bebisar
    Kram kram kram
    Bea

• Längtande Lina

Lillen, på tal om dopkort så är jag äntligen klar med mina och har nu skickat iväg dem sista. Såhär blev framsdidan:

• Längtande Lina

Och insidan:

• Längtande Lina
    Sol och bad, GRATTIS till lägenheten!!! Vad kul att ni vann budet...ska bli spännande att få se lägenheten sen! Det låter ju kanon med utsikt från 10:e våningen!!!
  • sol och bad

LL- riktig snygg dopkort, Milton har tur som har så konstnärig mamma.

• jordnöten

Sol och bad: Vad kul att det gick vägen meed lägenheten. Grattis! Får ni flytta snart?

Deighthon: Det sägs ju att livsmedel som man själv blir gasig i magen av, även kan orsaka problem för den som ammas. Kommer ihåg att jag aldrig käkade bl.a. purjolök medan jag ammade Albin eftersom hans kolik blev betydligt värre efter det.

LL: Superproffsiga dopkort!!!

• Flink
    Sol och bad: Vad kul att ni vann budgivningen. Ett stort grattis till er!

Deighthon: Förstår dig om du känner dig trött efter lilltjejen har varit ledsen. När knappt något hjälper blir man så slut.
    Hoppas du /Ni får en bättre dag idag!

Skulle varit såå roligt att följa med på onsdag. Men jag känner att det skulle bli ganska jobbigt att springa runt i min otympliga gravida kropp. Jag hänger gärna på mer sen när liten i magen tittat ut!

Har haft massor av förvärkar och känningar i ca 1,5 veckas tid. Magen sjunkit massor enligt SF-måttet och lite av slemmis släppt.
     Men i helgen så försvann alla känningar.
     Nu känns förlossningen väldigt lååååångt bort för mig.
    Å jag trivs inte alls med gravid kroppen nu. Längtar massor till bebis tittar ut.

Ha de gott i vinterkylan!!!!!
    Alla kan inte och somliga vill inte. Så är det bara.
  • Längtande Lina

Tror att det här är sista listan inför onsdagen....
    Måste tyvärr ta bort mig då jag helt glömt att jag är dubbelbokad

Fika/lekdejt på Myrstacken onsdag 24/1. Ca klockan 12:30
    Lotta,Liam&Tilly 
    Malin, Minja och Elis
    Anna, Adam och Olle (ca 13.00)
    Almira, Lejla, eventuelt Elma ca 13.00
    Pia, Eleonora (kan bli sena pga pricktest innan)

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3