• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • sol och bad

Lillskruttet- Det e mindre än 2 månader kvar tills du få träffa din bebis. Hur känns det?

• sol och bad

Smilla 78- Du har ju bara några veckor kvar tills bebisen kommer, Eftersom Fabian kom 3 1/2 vecka för tidigt då vet jag att man ska alltid vara redo sista månaden.

• Deighthon

Valaina- Kul att du fått nya stämplar.Jag ska på kort-pyssel dag på fredag hos Catte.Måste få alla tack-kort gjorda nu innan jag ska börja med dopinbjudan....

Krofnica - Är nog helt ok att åka till Myrstacken,hon borde ju inte smitta längre.

Sol och bad- Grattis till nya lägenheten,kan tro att du är exalterad! Vad spännande! När får ni flytta in?

Flink- Nu är det nära!!! Jag förstår precis hur du känner dig....kände mig sååå stor&deppig mot slutet.Håll tummarna att lill*n tittar ut tidigt!!

Atelli- Stackars er...vad jobbigt när alla är sjuka.Man har ju nog ändå!!! Har glömt kommentera ditt inlägg om foglossning.Jag har nämligen också börjat känna av min igen....det har varit helt bra men sedan några dagar tillbaka känner jag av det,hoppas på att det bara är tillfälligt....eller hur?!

• Deighthon

Här var det tyst och lugnt......

Vilken kyla....hade visst varit minus 24 i natt!!!!

• Lillen06

Oj, så kallt.. vill inte ge mig ut i dag men måste... ska på babymassage.. men hoppas graderna stiger lite innan dess..

Vad alla är duktiga att pyssla,, hur finner ni tid till sånt? Fundersam

• Cella

Pyssliga och duktiga mammor finns det gott om på den här tråden, tänk om man hade lite tallang själv.

Sol & bad: Grattis till lägenheten, var det den som låg på Karlsdal eller?

Var på Tekniska museet med min nyblivna 2-åring igår, superkul att få prova på alla saker, kan varmt rekomenderas.

Det var ingen som hade ngr bra tårtrecept eller?

• Längtande Lina
    Cella, tyvärr har jag inget speciellt tårtrecept! Jag brukar köra köpta tårtbottnar och sen ett lager med mosad banan utblandad med lite grädde och sen ett lager med mosade björnbär och banan med lite grädde...tycker det blir en fräsch smak...inte för sött!!! Sen har jag antingen ett marsipantäcke eller så spritsar jag grädde lite fin på kanterna och lägger frukt i mitten!

Deighthon, -24 skämtar du? Jag ska ut på promenad från gryta till Billsta hoppas att solen värmer lite i alla fall!
    Mamma till underbara Milton, 061203
  • LillSkruttet
    Sol och Bad:  Ja, tiden har sprungit iväg! Skrattande Könns helt overkligt att det bara är några få veckor kvar tills bebisen är här. Har ju knappt fattat att jag är gravid. Flört Men det ska bli superskönt. Jobbar sista dagen på fredag och går sedan hem med HP. Ska bara njuta, vila och småpyssla lite hemma innan bebisen kommer. Bra att ha lite tid innan också ifall lill*n skulle komma tidigare, man vet ju aldrig.
    BF 15 mars 2007
  • Deighthon

Cella - har du tänkt dig vuxentårta eller barntårta? Har ett par bra recept som jag kan dela med mig av.

Valaina&Krofnica- Tack för jätte trevlig,lugn&skön fikaträff på Myrstacken! Vad skönt det var att kunna sitta och prata i lugn&ro medan barnen lekte.Liam hade jätte skoj!

• Mi Amore

Idag har vi handlat massor av kläder till Lillan Köpte t.ex. sååå söta vita byxor och body med apor på
    Var även på familjerätten och bekräftade faderskapet och att vi ska ha gemensam vårdnad idag, super allvarlig stämmning med vittnen och allt. brrr det är kallt!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3