• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Deighthon

Cella - Tilly fick napp dag nr 1 på bb!!! Hon lyckades suga sönder mina bröstvårtor inom 30 min från att hon kommit ut...snacka om sugbehov!
    Jordnöten skrattade när jag kom dragandes med vagnen på bb och så låg det ett 2-pack nappar i facket!

Milla78 - Låter som du är nära....spännande!!!

• Valaina
    Cella--> Elis fick napp andra dagen på BB och det störde inte amingen, han fixade bägge superbra! Så det fungerar ju för vissa iaf Skrattande
    Minja och Elis mamma
  • atelli

Jag tror att "en solstråles mamma" är på BB... Vi var till badhuset i Kolbäck o kollade info kring minisimmet och då sa de att de ringt till henne o det sas att hon var på BB!!

• Valaina

Roligt för solstrålens mamma!!!

Minja och Elis mamma
  • Längtande Lina
    Valaina och Lillen, tack för en trevlig stund på stan
    Bussen var knökfull när jag skulle hem...tog 30min att åke hem för det var så mycket folk som skulle på och av...och tyvärr så hade jag fått en sådan huvudvärk då....så det var inte roligt! När jag kom hem hade huvudvärken utvecklats till migrän...inte så kul när Fredrik kom hem sent just idag Nu har i alla fall migränen äntligen släppt och Milton sover!!!

Imorgon ska jag till lasarettet och diskutera min hals...jag har ju en förstorad sköldkörtel som antagligen ska tas bort...få se vad dem säger imorgon! Lite otäck att operera sig i halsen tycker jag!
    Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Puffar för homepartyt

Me&I party hos Lotta, 22/2 kl 19:
    Lina
    Malin

• Lillen06

LL : tack själv.. alltid kul att strosa på stan när lön kommit;) Tråkigt med bussen men tur att du kom med iaf så du slapp stå o vänta,,

Valaina: Söt Minja var och så snäll... inga problem att ta med henne på stan:

Nu ska Melvin på sin första begravning,, ska åka snart.. Hoppas att han sköter sig i kyrkan *pirrig*

Ha en mysig helg!

Den sötaste Melvin som finns;)
  • Längtande Lina
    Lillen, ja det dumma var att jag redan hade hoppat över en buss...bara för att det var en gammal hög som jag tycker är så svår att komma på och av.....

Melvin är säkert duktig...är han bara mätt så verkar han ju vara väldigt snäll och tyst (åtminstone det jag har sett av honom)

Trevlig helg!
  • candyheart

Hej hopp allihopa, nu kryper jag fram från under en sten och tycker att vi ska fika någondag! Någon som tyckerså och har förslag? Kram kram

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3