• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Smilla 78

Sol och bad: Jag trodde han var på väg igår men värkarna avtog, har haft ont hela dagen idag så vi får väl se vad som händer

Vi får en kille 21 februari
  • Längtande Lina

Hej tjejer...
    det är inte någon som ska ner på stan imorgon som har lust att träffas? Jag fick nämligen en ledig dag helt plötsligt

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Valaina
    LL--> Ska ned och köpa blanka kort (och ev sån där foam?) som jag ska göra dopinbjudan av...Vi kanske kan ta en fika..Och förhoppningsvis blir det roligare än förra gången..he he..SkrikandesInga tjuvar ska få talla på min jacka igen!!!

Deighthon--> Tack det samma! Det var ju toppenmysigt!

Krofnica--> Det var trevligt att träffas "på riktigt"! Fina tjejer du har. Minja gillade Lejla!
    Minja och Elis mamma
  • Längtande Lina

Valaina, vad trevligt! När tänkte du åka ner? Klart vi ska ta en fika!! Nej, absolut inga otäcka tjuvar!!!!

Någon annan som vi haka på?

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Aran

En fråga..

Hur gamla var era bebbar när dom började jollra och le?? När dom svarade på tal genom joller eller ett leende.

• jordnöten

Kul att det var lyckat på myrstacken. Nästa gång hakar vi också gärna på, om det inte är på en tid som storebror sover på.

Deighthon: Om du har något bra barntårterecept, så får du hemskt gärna dela med dig av det. Om du inte gör superavancerade saker förstås Vi har ju en blivande 2-åring om ett par veckor.

• Valaina
    Aran--> Elis började le vid ca 3 veckor, han "svarade" med "prat" vid ca 1.5 mån. Han jollrar inte nyanserat riktigt ännu. Men han kan härma ljud litegrann och ler/skrattar när man gör miner och spruttar med munnen.
    Minja och Elis mamma
  • Valaina
    LL--> Runt 10-11 beroende på Elis/Minjas humör... Jag kan ju messa när vi är på väg ned... Tar du bussen också?
    Minja och Elis mamma
  • Aran

Hmmm hon är 6 veckor nu och jag tror jag har anat ett leende. Känns sent på något sett.. Hon sover fortfarande mycket och äter.. Det går ju inte att "leka" med henne än. Är det vanligt vid 6 veckors ålder?

• Deighthon

Aran - Tilly log första gången vid 3 veckors ålder och nu(5 1/2 v) har jag börjar ana lite läten från henne.
    Liam log första gången vid 5 veckor så det var lite senare.
    Tror det är väldigt individuellt från barn till barn.

LL&Valaina - hade varit mysigt att ses på en fika men ska vara hos en kompis i Irsta på lunch kl 11.30.

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3