• Mi Amore

Vintermammor fr Västerås 3

Kopierar Delphias första tråd och hoppas att aktiviteten fortsätter i denna

"Hejsan. Har varit runt och kollat och de flesta trådarna med Västeråsmammor har snart fått sina små. Själv är jag i v12 (idag) och känner att man hamnar lite på efterkälken där.
    Finns det flera som vill starta en liten tråd med mig här??"

Nu måste vi börja med vår tredje tråd då även tråd nr 2 har stängt.
    Nu är vi många som ska ha eller redan fått barn här i vinter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-05 14:46:49:

Lägger in vår lista

www.familjeliv.se/Forum-2-18/m13870362.html

• Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3
  • Längtande Lina

En solstråles mamma, du kan lugnt komma senare...Vi satt till efter 12.00 idag tror jag...

JA, Min man kommer ju inte hem fören 18.30 från stan...så då får vi åka ner och hoppas på att han får igång vespan! Får han det så får jag köra hem den...vilken inte känns så kul så sent...det är ju bäcksvart ute och kallt Men hem måste den ju!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Deighthon

LL- Så himla irriterande! Synd att du inte hade mitt mob nr så du kunde ringt,hade skjutsat hem dig så klart!  Hoppas nu den startar ikväll!!!

• Längtande Lina

Deighton, tack vad gulligt av dig!!!!
    Ja, vi får hålla tummarna att den startar....
    BM ringde föresten senare på dagen...så hon var på jobbet i alla fall!!!! Hon trodde inte att det var någon fara för RS vad gäller min hosta...men hon sa att jag måste försöka sova på dagarna lite eftersom jag inte sover så mycket på nätterna!!!

Sen när vespan krånglade så missade jag ett telefonsamtal, det visade sig vara doktorn som hade pratat in ett meddelande på mobilen att hon vill höra lite hur jag mådde med min hosta...men hon skulle ringa igen...men det har hon inte gjort Hade kännts skönt att få prata med en doktor faktiskt istället för sjuksyrran. Doktorn sa nämligen att hon hade skrivit ut molipekt till mig....Men det känns ju onödigt att äta det igen, har ju redan ätit det i 1½ vecka utan att det har hjälpt något!!!! Jag vill ha något annat!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • sol och bad

Hej tjejer,
    Det e massor av folk hemma hos oss den här veckan, Jag har besök från Umeå och Sunsvall och Örebro , Alla vänner vill komma smatidig för att träffas och klämma på min mage innan babysen tittar ut. Det e så mysig med alla presenter och goa vänner men jag e förkyl fort. och hostar och det blir lite för mycket av det goa.
    Hoppas ni försöker ta hand om er och håller er från alla förkylningar och basiller.
    Vi var på profylaxkurs igår kväll, Niklas nöp mig i under armen och jag skulle andas mot smärta, Ärligt talat jag tyckte att det inte hjälpte med andningen ( Alltså det hjälpte mig slappna lite men det gjörde ont som f-------n .)
    Jag ska definitiv ha Epidural bedövning.
    På Lördag kommer alla åka hem då kommer jag få mer tid .
    Puss och kram
    Bea

• Mi Amore

Jag har ju i tre veckor haft praktik genom arbetsförmedlinen på statoil. Jag trivs super bra! Alla är super snälla!
    Idag på lunchens kom chefen och sa att: När praktiken är slut och du inte längre är mamma ledig så vill jag jätte gärna att du jobbar här!
    Jiho jag trodde inte att nån ville anställa en unga gravid och snart småbarns mamma Han tycker att jag är jätte duktig och sa att när jag är hemma med banet sen, men orkar och vill jobba så är det bara att ringa!
    Det känns så bra! Nu är jag så glad!

• Aran

Mi Amore

Härligt!! Jättekul! . Skönt med en tryggad grund att stå på..

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3