Vintermammor fr Västerås 3
Deighton, jag ska ner på stan imorgon igen! Så jag hoppas att han sköter sig lika bra då
Tilly sköter sig säkert utmärkt!!!
Deighton, jag ska ner på stan imorgon igen! Så jag hoppas att han sköter sig lika bra då
Tilly sköter sig säkert utmärkt!!!
Deighthon, förstår att det känns skönt att ha klarat av första dagislämningen
Klart att det är bättre för Liam att få leka av sig lite... Det är ju ändå inte så långa dagar han är på dagis, så han har ju gått om tid att umgås med mamma, pappa och Tilly resten av dagen ![]()
Nu har jag bokat upp mig och Milton på babysim i vår...ska bli jättekul tycker jag!!
Krofnica, Grattis!!! Vad mysigt... skönt att höra att allt gick bra!!!! Ska genast kika in i ditt galleri på tjejerna!!!
Krofnica, nej jag bokade på Lögarängsbadet. Min man tyckte det verkade bättre eftersom de har den lilla varma bassängen!
Nu har jag bokat präst och tid för dop också... Det gäller och passa på att fixa saker när sonen sover ![]()
Deighthon, vi ska gå på fredagar kl 16.30, så att Fredrik kan följa mrd. För det första så har jag ju svårt att ta mig till badet utan bil o så är jag lite rädd för vatten, så det vill jag inte föra vidare...
Det gick föresten jätte bra på stan idag med.. Först var jag och vaxade mig, sen en promenad ner på stan och där kollade vi upp flygpriser till Usa i november...Milton sov sig igenom allt ![]()
Idag kom Miltons mormor och morfar och ringde på dörren vid 10.40, de ville ta ut Milton på en promenad så att jag fick vila lite...De var ute i 1½ timme, så otroligt skönt det var ![]()
Däremot ska jag sluta amma eftersom det har strulat så länge nu. bvc tyckte jag var duktig som hade stått ut i ca 5 veckor i alla fall... Och jag måste ju pumpa ut lite nu så att jag inte får mjölkstockning, så lite till bröstmjölk kommer han att få....Måste säga att det känns som en sten som lyft från mitt hjärta...jag har verkligen inte mått speciellt bra under amningarna....