Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Deighton, jag ska ner på stan imorgon igen! Så jag hoppas att han sköter sig lika bra då Tilly sköter sig säkert utmärkt!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Deighthon, förstår att det känns skönt att ha klarat av första dagislämningen Klart att det är bättre för Liam att få leka av sig lite... Det är ju ändå inte så långa dagar han är på dagis, så han har ju gått om tid att umgås med mamma, pappa och Tilly resten av dagen

• Längtande Lina

Nu har jag bokat upp mig och Milton på babysim i vår...ska bli jättekul tycker jag!!

• Längtande Lina

Krofnica, Grattis!!! Vad mysigt... skönt att höra att allt gick bra!!!! Ska genast kika in i ditt galleri på tjejerna!!!

• Längtande Lina

Krofnica, nej jag bokade på Lögarängsbadet. Min man tyckte det verkade bättre eftersom de har den lilla varma bassängen!

• Längtande Lina

Nu har jag bokat präst och tid för dop också... Det gäller och passa på att fixa saker när sonen sover

• Längtande Lina

Deighthon, vi ska gå på fredagar kl 16.30, så att Fredrik kan följa mrd. För det första så har jag ju svårt att ta mig till badet utan bil o så  är jag lite rädd för vatten, så det vill jag inte föra vidare...

• Längtande Lina

Det gick föresten jätte bra på stan idag med.. Först var jag och vaxade mig, sen en promenad ner på stan och där kollade vi upp flygpriser till Usa i november...Milton sov sig igenom allt

• Längtande Lina
    Cella, jasså har dem också en varmpool, separat lät ju jättebra! Tyvärr hade de inga kvälls tider på Kristiansborg, bara en helg tid söndagarn kl 12.30 och det tycker jag är dumt, så blir man ju låst hela helgen... Jag vill gärna kunna åka iväg över helger ibland!!

Aran, jag får ju sova så pass bra på nätterna (Milton vaknar bara 2 gånger, somnar vid 23, vaknar vid 03 och 07 och sen går vi upp vid 09). Milton sover också på eftemiddagen, men det är oftast då jag passar på att gå på stan pch sådant! Mig själv hinner jag inte med

Delphia, man skulle ringa till Kristiansborg och anmäla sig (även om man ville gå på lögarängen). Barnet ska vara mellan 3 - 5 månader när man börjar första babysimmet! Så det blir väl den som börjar v 11 som passar er också!!
  • Längtande Lina

Idag kom Miltons mormor och morfar och ringde på dörren vid 10.40, de ville ta ut Milton på en promenad så att jag fick vila lite...De var ute i 1½ timme, så otroligt skönt det var

Däremot ska jag sluta amma eftersom det har strulat så länge nu. bvc tyckte jag var duktig som hade stått ut i ca 5 veckor i alla fall... Och jag måste ju pumpa ut lite nu så att jag inte får mjölkstockning, så lite till bröstmjölk kommer han att få....Måste säga att det känns som en sten som lyft från mitt hjärta...jag har verkligen inte mått speciellt bra under amningarna....

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3