Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Har lagt in lite nya bilder på Milton

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Medusan, grattis till underverket! På min födelsedag och allt

• Längtande Lina

Måste bara få skryta och berömma min lilla Milton, i natt har han sovit själv i sin vagga hela natten! Så himla skönt att få ha sängen för oss själva! Annars blir det ett sådant avstånd mellan mig och Fredrik i sängen (Milton har legat i mitten), så det var väldigt mysigt att få lite närhet i sängen igen!!!

Hoppas att det håller i sig!!

• Längtande Lina

Deighthon, grattis igen Det var inte illa vad snabbt det gick...

• Längtande Lina

Delphia, klart att jag vill träffas för en lunch eller fika! Hoppas bara att Milton har blivit lite bättre med amningen bara, jobbigt att vara ute bland folk när han skriker hysteriskt!!

• Längtande Lina

Ja, vi har ju bara hållt på i 2½ vecka...även om det känns som en evighet!!! Så vi lär ju fortsätta försöka ett tag till....

• Längtande Lina

Åh, kul med lite fika

Vi var hos bvc igår. Milton hade gått upp 300gr sen sist...så han verkar må bra trots att han bråkar så vid amningen!!!

Idag har vi varit hos fotografen...så på fredag ska vi få se resultatet... både från idag och från när vi tog kort på magen! Det ska bli jättespännande att få se *längtar*

• Längtande Lina

GOD JUL tjejer!!!

• Längtande Lina
    God Jul!!!

• Längtande Lina

Vi har också haft en fantastisk jul. Milton fick så mycket julklappar....vet inte hur det här ska sluta! Bortskämd redan vid 3 veckors ålder

Vi har ju varit hos fotografen och tagit kort på min mage förut och nu på lilla Milton (och mamma och pappa också!). Vi var och valde ut vilka bilder vi ville ha förra veckan, det fanns så många fina!!! Fotografen har nu lagt ut en bild på Milton på hennes hemsida så den kan jag visa er...de andra bilderna får jag inte fören i mitten av januari!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3