Vintermammor fr Västerås 3
Tack mi amore
Tack Lillen
Ja, det är ju helt klart den mest speciella födelsedagen hittills...nu har man ju en bebbe hos sig ![]()
Tack mi amore
Tack Lillen
Ja, det är ju helt klart den mest speciella födelsedagen hittills...nu har man ju en bebbe hos sig ![]()
Lillen, här kan du fylla i namn, vikt m.m.
www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13870362.html
Deighthon, ja vart är bebben? Det var ju bestämt den 14:e
Tack alla för gratulationerna!!
Idag har vi varit på jobbet och hälsat på några timmar och Milton sov hela tiden
Snart kommer första gästerna som ska fira mig...
Åh, Deighthon jag hoppas verkligen att det går undan nu så att du snart har din lille bebbe hos dig!!!
Grattis Medusan!
Lillen, jag säger också: åk o shoppa!!!
Jordnöten, grattis gumman!!! Vad härligt att du äntligen har fått din son....
Deighthon, hoppas att du är på förlossningen nu!!! Önskar dig all lycka till...hoppas att du hör av dig så fort som möjligt så vi får veta hur allt går...och framför allt om det är en tös eller påg som är på väg ut ![]()
Grattis Lotta till eran dotter... Så det blev en Tilly?? Det är ett jättefint namn tycker jag (som du vet! det fanns ju med på våran lista över tjejnamn) ![]()
Atelli, välkommen hem!!!
Jag tycker också att det är svårt att hinna med! Milton sover så länge på morgonen (mellan 10 - 11.30) och då sover jag också!!! Sen är dagen över på ett kick efter att man har ammat några gånger, gått ut och promenerat och bytt blöjor!!! Detta innebär att jag själv typ aldrig hinner äta
Påverkar detta mjökproduktionen? I dag fikade jag kl 15.00 (hade då inte ätit sen 19.00 dagen innan) och sen åt vi middag 18.00!!!! Ibland blir det frukost 12.00 (fil och flingor) och sen middag vid 18.00 tiden....
Försöker i alla fall hinna med och dricka under dagen, men jag glömmer bort det också ibland!!!
Sol och bad, nej han har inte fått några än, men jag tror att det är hormonutslag eller något sådant!!! Det är inge farligt, det har med mammas hormoner att göra tror jag!!!
Sol och bad, jag har en ringsjal och en babybjörn. Vi har inte börjat använt dem än...Fredrik testade babybjörnen, men Milton är för liten, han har ingen stadga i nacken än....
Charre, hej!
Ok, måste skärpa mig vad gäller mat då!!!
Trikarn, tack för alla goda råd!!! Var du på coop Forum idag? Tyckte jag såg hela familjen...