Vintermammor fr Västerås 3
Lillen, ja lite promenader skulle ju inte skada
Det har slunkit ner en å annan knäck i min mage också :-O
Lillen, ja lite promenader skulle ju inte skada
Det har slunkit ner en å annan knäck i min mage också :-O
Idag var vi på stan i flera timmar! Köpte lite presenter till värdparet imorgon. Vi ska iväg på nyårsfest nämligen! Och så hittade jag en jättesnygg amningströja på P.O.P som var på rea, JIPPI!!!
Sen åkte vi till barnens hus och köpte en doktor brown matflaska, ska testa med den när jag ska ge ersättning! Och så hittade vi en lös båge med färgglada djur som vi kan sätta på vår babysitter, den har nämligen ingen lekbåge...
Milton sov hela tiden när vi var iväg. Han tycker verkligen om att sova i bilen och i vagnen! Så nu har han snart sovit i 4 timmar, så snart vaknar han väldigt hungrig
Gott Nytt År på er alla härliga mammor och blivande mammor!!! Hoppas att eran morgon dag blir kanon!!! Jag hinner säkert kika in i morgon igen....
Nu ska jag se om jag hinner sätta mig och börja på ett kort till värdparet imorgon!!
Mi amore, härligt att shoppa loss
Min söta son sover fortfarande så jag hann göra klart kortet! Känns väldigt bra att jag slipper stressa med det imorgon...
Vi har inte bokat upp någon dag än.. Det är bara att komma med förslag
Cella, då bor vi inte långt ifrån varandra...Jag bor på andra sidan anemonvägen från önsta centrum! Om du förstår vart jag menar! Klart du ska hänga med på promenader sen...
Någon dag för fika alltså ![]()
Deighthon, så länge vi träffas hemma hos varandra kan vi ju alltid äta fruktsallad
Det blir lite värre om vi skulle luncha eller fika på stan ![]()
Hej!
Idag har jag och Milton varit nere på stan mellan kl 13 och 17...Han var superduktig, sov från kl 13 - 16, sen fick han lite ersättning på McDonalds vid 16 och ny blöja! Vi hann gå i en massa affärer så jag hann uträtta en massa ärenden, dessutom hann vi med och fika på Systrarna Ericsson! Så jag är så nöjd med honom, mammas lilla älskling!!! ![]()