Vintermammor fr Västerås 3
Bra initiative Mi Amore,
och bra att du kom ihåg och föra över fikalistan Valaina ![]()
Bra initiative Mi Amore,
och bra att du kom ihåg och föra över fikalistan Valaina ![]()
Lillskruttet, usch vad otäckt!!! Det lät inte roligt alls att du har brännt dig så
Bra att du har skjukskrivit dig så att du kan vila lite imorgon!!!
Onsdag 15 Nov Systrarna Ericsson 17.00
Jasmina - Mi Amore
Lina - Längtande Lina
Kanske skulle skriva att det gäller fika
Fikadate, 15 nov kl 17.00 på systrarna Ericsson
Jasmina - Mi Amore
Lina - Längtande Lina
Nu blir det många inlägg från mig på raken...men ajg passar väl på när jag väl sitter här. Tänkte snart sätta mig i soffan och titta på film....
Idag har jag på förmiddagen suttit med min Lille Skutt bok.... Jag har köpt en fin inbunden "bok" i turkost som jag har klistrat fast en stor bild av Lille Skutt (riktiga skutt alltså, inte den i min mage) Sen håller jag nu på och fyller de blanka sidorna...Har klippt och klistrat från min blogg från den dagen jag plussade fram till nu!! Väljer vilka anteckningar jag tycker är intressanta för mig och Lille Skutt att läsa längre fram...Även andra får ju självklart läsa i boken.... Har även satt in UL bilder, bilder på magen m.m..... Så det ska vara som en liten minnesbok över graviditeten...avslutar nog boken med förlossningsberättelsen och första kortet på Lille Skutt när han är "ute" ![]()
Lillskruttet, jasså har du bf då? Ja, det var lite lustigt
På tal om fika... är vi fortfarande bara 3 som kan komma nu på tisdag??? Är det inga fler som går hemma på dagarna och har tråkigt!!!! Vart ska vi träffas föresten???
Fikadejt: Tisdag 7/11 kl 10.00
Lotta (Deighton)
Malin L (Valaina)
Lina (längtande Lina)
Lillskruttet, klart du ska sno idéen rakt av...
Det är jättekul att ha lite anteckningar också...inte bara bilder!!! Det är nog kul för många att läsa i den sen.... Eller om det blir dags för syskon så kan man ju läsa och jämföra hur det kändes nu och hur det känns då....
Lillskruttet, förstår om du ahr problem att ta dig någonstans på tisdag
Men kul att du kunde den 15:e i alla fall!!!!
Japp, vi får säkert trevligt på tisdag...
Nu ska jag ner till soffan och titta på pirates of the Carribean... Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!!!!
Lillskruttet, så en svart "bok" med svarta blad på Lagerhaus när jag köpte min turkosa... Det är med "ringar" i ryggen...förstår du vad jag menar?