Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Milton har fått värsta aptiten helt plötsligt... han har oftast ätit runt 100 - 110ml ca var 3:e timme. Men det senaste dygnet har han ätit 200ml åt gången...men som tur var bara var 4:e - 5:e timme! Hoppas att det håller i sig...det är ju jätteskönt när han äter så sällan...framförallt om det håller i sig på natten... Vi gav honom mat igår vid 24.00, sen vaknade han 05.00 och sen igen 09.00 och då gick vi upp.... det var ju en helt perfekt natt!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Jordnöten, ja Milton måste också vara inne i en tillväxtfas som helt plötsligt äter så mycket ... Han vägde ju 5060gr när vi var på bvc i fredags...och han hade blivit 58,5cm lång... Stora killen

Nej, det var verkligen inte kul att åka bil igår...men kändes väldigt skönt att komma hem välbehållna! Man blir ju extra orolig när man har bebis i bilen!!

• Längtande Lina

Åh, vilket underbart väder! Vi har varit ute och gått i 1h 45 min nu...bäst att passa på när solen skiner och det är så vackert med all snö!!! Vill verkligen inte att snön ska smälta bort, hoppas att kylan håller i sig ett tag!!

• Längtande Lina
    Lillskruttet, jag var varm som ett element hela graviditeten!!!!
    Jo, jag hade ju inte klagat om det var -2 istället...men det vackra överväger kylan just nu tycker jag!!!
  • Längtande Lina
    Lillskruttet, ja det kommer jag också ihåg...jag svettades nästan ännu mer när jag såg Delphia påbylsad

Trikarn, ja jobbigt när det är så mycket som måste fixas om man ska flytta!!!
  • Längtande Lina
    Deighthon, ja satte det fart på din mage så har det säkert gett henne gaser också!!
  • Längtande Lina

Visst är det vackert med snön?

• Längtande Lina

Lillen, på tal om dopkort så är jag äntligen klar med mina och har nu skickat iväg dem sista. Såhär blev framsdidan:

• Längtande Lina

Och insidan:

• Längtande Lina
    Sol och bad, GRATTIS till lägenheten!!! Vad kul att ni vann budet...ska bli spännande att få se lägenheten sen! Det låter ju kanon med utsikt från 10:e våningen!!!
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3