Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Vart ligger myrstacken?? Kan jag följa med även fast jag har en liten bebis bara???

Idag har jag haft föräldragruppen här.... De kom kl 12 och åkte nu för 20 min seda,. så det vart en hel dag... nu ska vi åka ner på stan och hämta ut biljetterna till bion imorgon!!!

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Då hänger jag nog på...tror inte att det är något inbokat...svårt att komma ihåg ibland!!!

Fika/lekdejt på Myrstacken onsdag 23/1
    Lotta
    Lina

• Längtande Lina

Då ändrar jag igen Fika/lekdejt på Myrstacken onsdag 24/1 Lotta Lina

• Längtande Lina

Vad konstigt det blev, jag gör det 1 gång till

Fika/lekdejt på Myrstacken onsdag 24/1
    Lotta
    Lina

• Längtande Lina
    Jordnöten, det hade ju varit kanonkul om du också kom i "vår" babysim grupp

Valaina, tror att Lotta vill ha på eftermiddagen då hennes son går på dagis först...
  • Längtande Lina

Vad med snö det har kommit...känns ju nästan som vinter Skrattande

• Längtande Lina
    Lillen, jag ska ocksa ut på promenad i snön....spännande och se hur det går!!!
  • Längtande Lina

I natt har Milton varit jätte duktig. Han åt och gick och lade sig vid kl 22.00, sen vaknade han och åt ordentligt kl 03.00, sen vaknade han för dagen kl 7.30 och åt. På förmiddagen har han varit jätteglad och skrattat en massa, han "tränade" lite i babygymmet och sen somande han där ett tag... Nu har han precis ätit igen och jag har lagt honom i vaggan (där han somnade snällt!)

Så idag har han varit en mönsterbebis än så länge.... Hoppas att det håller i sig resten av dagen då mormor och morfar ska vara barnvakt ikväll när jag och min man ska på bio!!!

• Längtande Lina

Ja, snö har det kommit!!! Vi åkte hem från Mariestad kl 19.30 idag...det tog oss 3½ timme att åka hem istället för 2h15 min Det var verkligen inte roligt...riktigt otäckt, vi såg bara någon meter framför bilen, det gick oftast i 50 - 60 km/h... Så nu är jag så glad att jag är hemma välbehållen!!!

• Längtande Lina

Deighthon, jag usch....det vill man int göra om!! Jag var helt slut när vi kom hem även fast jag inte körde...jag spände mig än då!!! Men Fredrik var ganska slut efter att ha suttit spänd så länge!!!!

Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3