-
-
Valaina, vad härligt att medicinen funkar så bra! Det måste kännas skönt för Micke att slippa ut och gå mitt i nätterna!!
Japp, fredagar kl 16.30 vecka 11 ska vi börja!! Är din kompis som jobbar med babysim lärare eller? Det låter bra att det är en annan bra tjej som har kursen i alla fall
-
Jordnöten, usch vad jag tycker synd om dig
Vilken otäck inflammation som inte vill försvinna!!!! Hoppas verkligen att medicinerna hjälper så att du blir frisk och pigg snart!! Skönt att höra att du har en nöjd son i alla fall...
Klart vi ska ut och ta promenader så fort du mår bättre! Vi vill alla träffa dig och sonen (spännade att höra vad det blir för namn, och vilka 2 ni valde mellan)!!!
Vad gäller babaysim så sa hon som jag pratade med i torsdags att det fanns en hel del platser kvar på vardagarna, men tex den på söndagar på Kristiansborg fanns det bara några platser kvar på! Så det skadar nog inte att ringa så fort som möjligt!!!
Jag har inte heller varit någe duktig med nyttigheterna.. åt senast idag en halv kebabrulle
Men jag ska verkligen försöka bli bättre, nu har jag ju slutat amma så jag kan ju inte skylla på det heller!!!
Vi har varit på Tuna Park idag...handlade lite "normala" kläder till mig! Skönt att kunna handla annat än mammakläder
Och så köpte vi nya gardiner till vardagsrummet. Vi var också på Babyproffsen i E-tuna, vilken skillnad mot Aros baby här i stan!!!!!! Vi köpte bland annat badbyxor till babysimmet...
-
Aran, jag vet inte vad som var felet egentligen med amningen. Men Milton skrek oftast som besatt innan och vägrade ta bröstet under långa tider
Ibland kunde det ta upp till en 30 min innan han åt...och det slet både på mig och på honom
Dessutom så tog han inte mitt bröst, utan jag måste ha en sådan plastnapp över, vilket var ett väldigt kladd!!
Men jag undrar om jag hade lite med mjölk för nu när jag ska försöka få brösten och sina så går det väldigt fort tycker jag! Bvc tanten sa att det kunde ta några veckor och jag måste pumpa ut när de spände så att jag inte får mjölkstockning, men jag har sedan i tirsdags bara tömt brösten 2 ggr, en gång fick jag ut 50ml och andra gången 60ml... Så jag kan inte ha haft så mycket!!
Jag känner mig absolut inte som någon dålig mamma, jag känner ju själv att jag mår mycket bättre nu. Mitt tålamod är mycket större... Det gör ju att även Milton mår mycket bättre!! -
Tjejer, jag vet inte hur jag ska klara mig men vårat internet stängs av imorgon och vi får inte nytt fören på fredag
Vi ska nämligen byta operatör och de kunde tydligen inte tajma varandra bättre än så!!!! Grrrrrr....
Så vill ni något så får ni skynda er idag eller så får ni vänta till på fredag
-
Valaina, hoppas hon hör av sig då!!!!
Aran, hoppas att Annie har gått upp som hon ska
-
Mi Amore, vad skönt... Man kan behöva vila upp sig lite... Man behöver ju all ork man kan få när det väl är dags

-
Lellen, babysim kostar 700kr för 8ggr
-
Sorry, Lillen ska det ju vara

-
De ska vara mellan 3 - 5 månader första gången! När jag ringde förra veckan så fanns det gott om platser på vardagarna i alla fall...