Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Aj då, jag var rädd för att jag gjorde fel...då försöker vi igen

Mamma till underbara Milton, 061203
  • Längtande Lina

Minja, vi har varit hos Malinka på Studio eye-C! Super duktig fotograf....

Valaina, tack så mycket

• Längtande Lina

Trikarn, vad trevligt det låter Eventuellt ska vi till Uppsala då, men om vi blir kvar i Västerås så kommer jag gärna!!! Hoppas min man kan köra mig, är inte så sugen på att ta bussen själv med barn och vagn!

• Längtande Lina

Fika hos Trikarn( lisa) och Korall på Bjurhovda på

FREDAG 12-16,30 Drop in =)
    ( Korall är dock lite snorig, räknar henne inte som sjuk då det är så lite)

* Lisa, magen o Korall
    * Mi amore
    * Candyheart och Meja

* Lina och Milton (en liten stund i alla fall, runt 13 tiden)

• Längtande Lina

När kommer ni andra till Trikarn? Skulle Candyheart och Smilla komma runt 12 eller? Mi Amore, när tänkte du komma? Jag tror jag dyker upp runt 13.00 förhoppningsvis...

Vi ses imorgon!

• Längtande Lina

Dillon, jag har ju hostat sen i oktober nu Det går aldrig över..men jag har aldrig smittat någon så jag tror absolut inte att det är någon fara för bebisarna!!!

• Längtande Lina

Jag dyker nog upp redan vid 12 - 12.30 jag också... Vi ska åka till Uppsla sen, så jag blir hämtad runt 14.00 tiden...

Kan ju förvarna er om att min söta lilla son skriker som besatt när han är hungrig!  Tyvärr så tar han inte tutten direkt även fast han är så hungrig, så då kan man få lyssna på skrik ganska länge!!! Det är inte så varje gång, men väldigt ofta! Så ni vet vad ni har att vänta er...

• Längtande Lina

Mi Amore, tråkigt! Men det är tyvärr sådant som händer de flesta!! Jag trodde jag skulle slippa då jag i v36 inte hade några...men ack så jag bedrog mig!!! Nu är jag Zebrarandig på magen

• Längtande Lina

Tack för fikat tjejer!!!

Aran, jag helammar också, men ska börja med lite ersättning (som avlastning) det var ok för bvc. Milton äter 1 gång i timmen när han är vaken!!!! Så då känner man sig väldigt låst!!!

Sol och bad, det är väl jättebra att sonen går upp i vikt!! Milton hade gått upp 400gr på 1 vecka när vi vägde honom igår!

Valaina, skönt att det verkar fungera med medicinen! Jag håller tummarna...

Valaina och Lillen, skulle vara jättekul om ni också kunde komma på nästa fika! Ni får gärna komma hit och fika alla tjejer!!! Vi kan väl fundera ut någon passande dag... gärna en ojämn vecka då, så att Valaina också kan komma

• Längtande Lina
    Aran, Jag har tänkt att ge en gång på natten och sen åtminstone 1 - 2 gånger på dagen. Då antagligen mot kvällen för det är då jag känner mig mest låst... från 16.00/17.00 tiden äter han ju minst 1 gång i timmen fram till kl 00.00/01.00 ungefär På förmiddagen sover han oftast (vaknar inte fören 10.00 ungefär) och sen hinner han oftast bara äta ca 3 ggr innan han somnar igen vid 13.00/14.00 och sover till 16.00/17.00!
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3