• Shoegal

Så sjöng de ju egentligen!

Visst är det kul när man upptäcker att man hört något helt annat än artisten egentligen sjöng!?

Själv upptäckte jag (efter att ha sett Anders & Måns) att Snap i låten "Mary had a little boy" egentligen sjunger "but little did she know" och inte som jag hört "the little bitch, you know"

• Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!
  • MrsNelson

Jag trodde att dido sjöng "I will go down with fishes", tydligen ska det vara "this ship" och inte fishes! Låten heter white flag tror jag!

• majakeno05

...jag trodde att hon sjöng "i will go down with this shit"...

• strawberryicecream

majakeno05: hahahahahahahaha! :)

• Barbasnygg

bigmacoco: haha! jag trodde jag var ensam om att sjunga Tropical summer, va´ me dej..

va skönt.. jag var inte så ensam ändå...;o)

• Emmajohanna

Underbart att läsa alla "felsjungningar"
    Har skrattat högt åt många, speciellet "Å mamma Kent och Kjell".

En kompis sjöng :
    "Wobbeleng Wobbeleng Football"
    Istället för "The name of the game Football"

Jag sjöng :
    " I believe in the power of American LADIES"
    Tror det är "NATIVES" som är korrekt.

*** med bebis i magen, v 21***
  • mammatilmoa

jag har ALLTID sjungit fel på en låt har jag fått förklarat av min sambo..(som han småretar mig för )

i låten: another bites the dust, fick jag till who`s gonna ride the duck!!!

gissa om man får höra det varje gång den låten spelas

BF 10/4 * tror det blir en gosse*
  • Clobberella

Det går en låt på radion med Justin Timberlake (tror jag, pipig röst i alla fall) "I can see us on the country side tralala, I can see us holding hands tralala osv..."
    I alla fall, på ett ställe i låten sjunger han (enligt mig) "You can take me on oregano" Jag har ingen aning om vad det är han sjunger egentligen... får nog leta upp texten...

• Clobberella

Färdiggooglat! "You can take me on oregano" = "Would you date me on the regular"

• Shoegal

Clobberella: Hur sjutton lyckas man med den felhörningen? Har iofs inte hört låten så jag ska väl inte säga ngt

• Clobberella

Shoegal: inte lätt att höra texten som han piper!

Svar på tråden Så sjöng de ju egentligen!