• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • TellaS
    Kickan 84- Jo, jag kan tänka mig det :) Hur länge har ni hållit på?

Alvalie- Vi har ju inga barn alls så det e klart att det känns spännande, men som sagt, jag vill inte hoppas eller planera för mkt. Jag går ju också i skolan så helst vill jag ju bli klar me den. jag både pluggar å jobbar faktiskt så det känns skönt att få träffa lite nytt folk lite överallt nu när man är nykläckt i ume :) vad ska du göra här då?
  • Kickan 84

TellaS: Sedan 1 mars 2006, har långa cykler och sällan egen ägglossning så för oss är det lite extra tufft! Får tyvärr ingen utredning men jag har fått hjälp av KK som vi provar nu. Har diagnosen PCO-S.

Längtan har fått en ny innebörd!
  • TellaS

kickan 84- Ursh då! lät inge skoj alls

• Alvalie

TellaS: ska flytta upp med min man. Ska väl jobba om jag inte blir gravid igen. Har inget jobb än, men vi flyttar närmare släkten så därför kommer vi hamna där! Men jag hoppas ju på att bli gravid igen så jag inte behöver börja jobba

• Kickan 84

Nej, men livet är ingen rak väg mot det man vill ha! Ser det som så att vi kommer uppskatta det högre när det väl händer, tack vare våra motgångar. Har haft en ägglossning under detta år, ett plus och ett missfall... så tufft är det men man orkar, för man måste!

• zmurfan

Välkommen till tråden Alvalie!

Jag bor i byn Selet utanför Umeå med min man och våra två barn. Vi tänkte försöka oss på en tredje här nu.

• TellaS
    kickan84- jag håller tummarna för er :)

*rap* ursh, är dte ngn fler än jag som har ätit  totalt för mkt mat under jul..? Jag kan knappt stänga jeansen längre :P
  • Kickan 84

TellaS: Tack!

• TellaS

Imorgon ska jag ge mig ut i mellandagsrean-vimelt.
    ngn som har hittat ngt än? :)

• Kickan 84

Vi har shoppat klart!

Köpte en fotoskrivare på Elgiganten och sedan lite annat småkrafs, dock storshoppade vi på IKEA innan jul så var inte så mkt spendera-pengar kvar! Dock hört att rean är dålig i år, får höra endel i o m att min sambo kör taxi

Svar på tråden Planerar barn i Umeå