Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
TellaS: Sedan 1 mars 2006, har långa cykler och sällan egen ägglossning så för oss är det lite extra tufft! Får tyvärr ingen utredning men jag har fått hjälp av KK som vi provar nu. Har diagnosen PCO-S.
kickan 84- Ursh då! lät inge skoj alls
TellaS: ska flytta upp med min man. Ska väl jobba om jag inte blir gravid igen. Har inget jobb än, men vi flyttar närmare släkten så därför kommer vi hamna där! Men jag hoppas ju på att bli gravid igen så jag inte behöver börja jobba
Nej, men livet är ingen rak väg mot det man vill ha!
Ser det som så att vi kommer uppskatta det högre när det väl händer, tack vare våra motgångar. Har haft en ägglossning under detta år, ett plus och ett missfall... så tufft är det men man orkar, för man måste! ![]()
Välkommen till tråden Alvalie!
Jag bor i byn Selet utanför Umeå med min man och våra två barn. Vi tänkte försöka oss på en tredje här nu.
TellaS: Tack! ![]()
Imorgon ska jag ge mig ut i mellandagsrean-vimelt.
ngn som har hittat ngt än? :)
Vi har shoppat klart!
Köpte en fotoskrivare på Elgiganten och sedan lite annat småkrafs, dock storshoppade vi på IKEA innan jul så var inte så mkt spendera-pengar kvar!
Dock hört att rean är dålig i år, får höra endel i o m att min sambo kör taxi ![]()