• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • Kickan 84

Vilken tant?

Längtan har fått en ny innebörd Pergostart 20/12
  • Kickan 84

Jaha, jag har då aldrig sett någon tant i närheten av min mens.

• Cilota
    Kickan - det är ju karln som ser tanten minns du väl Vi själva är ju i förnekelse till allt vad humörsvängningar heter
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Kickan 84

Hahaha, isåfall är jag en kärring, inte en söt liten tant! Dessutom kommer djävuls-takterna fram INNAN mens!

• Cilota
    Kickan - det var som att jag själv skrivit inlägget Jag är ganska gullig och trevlig när mensen väl kommit men innan så kan jag gråta och skrika om vart annat. Mest inombords så klart men det lär ju lysa igenom för en person som känner en så väl som sambon gör
    'Diplomati' är konsten att be någon dra åt helvete så att denne ser fram emot resan.
  • Cilota

Kort sagt borde man säga att "Nu drog kärringen" när mensen kommer, inte tvärtom

• Kickan 84

Precis!

Längtan har fått en ny innebörd!! Pergostart 20/12
  • MyFine

Här händer det inte så mycket än. en skvätt blod på pappret idag oxå, och inget mer. Fattar inte vad det är med mensen? Såhär brukar den ju aldrig bete sig.

• UmeåElin

Ozzan: Precis sådär har min mens också börjat bete sig ända sedan i höstas då vi körde igång med utredning och större längtan.
    Precis som att mensskrället fattar att man inte vil ha den...

Svar på tråden Planerar barn i Umeå