Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Ok, jag skriver väl upp mig här då
De andra två trådarna mattades ut och blev inget men nu när det inte är sommar så går det säkert bättre ![]()
Du är såå välkommen även till denna tråd. Hoppas fortfarande på att fler personer känner att lite samhörighet vore roligt. Hur sprider man en tråd bäst?
Tror vi får lägga in länken i alla gamla veteraners gästböcker
Fick du lämna progesteronprov?
Cilota: Jag har varit så oengagerad så jag har inte kollat efter vilka prover de tagit. har lämnat i två omgångar och bestämde mig redan innan för att jag inte skulle ta för stor del i det. Jag har så lätt att engagera mig och läsa in mig på vad de olika proverna innebär och känner att det är dags att släppa taget.
Jag pratar här i stället för i gästboken
Ja men då har du lämnat progesteronprov. Det behöver man inte göra ens om man har dålig äggreserv så sånna har du då
För mig känns det som att ni startade år för oss
Men när jag tänker efter så kanske det inte har gått så lång tid ändå
Minns du vilket datum du lämnade sista provet? Vill vet aungefär hur länge man måste vänta på besöket.
För min del måste jag läsa på och hålla mig uppdaterad annars bli jag tokig. 
Jag lämnade sista provserien den 27/10, 30/10 och 1/11.
Vi började den 15 augusti med att skicka in ansökan om utredning. det har inte gått så lång tid men vi har ju redan hunnit med dubbla provsvängar.
Inte visste jag att man lämnade så många prov ![]()
Jag har fått lämna för att de ska kolla ÄL-hormon (tror jag) då kollar de tio dagar efter mens, för att se så det existerar sådant hormon. men sedan tar de två extra gånger för det sak inte finnas ÄL-hormon för lång tid, som jag fattat det.
Aha, ja det låter ju rimligt det. Jag är helt blå i armvecket sen måndagen hur ska det inte blir efter den kavalkaden ![]()
Tack vare cilota hittade jag hit. Ska göra ett försök att vara lite mer aktiv i tråden.
Vi försöker fortfarande. Hittade ÄL förra gången men tyvärr kom tantadoran också och hälsade på. Nytt försök denna månad. ÄL kring 3 dec tror jag det blev och BIM 17-20 dec nånting.