Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Hoppas att det blir så då
Ni får fråga direkt ni anländer vid halv sex om ni får komma tillbaka efter 22 (eller när det är). Du kan ju spela lite dum och hänvisa till att du tror det blir mycket folk och lång kö ![]()
Hej hej vet inte om jag är "välkommen" men jag ska flytta till umeå under våren/sommaren och jag och min sambo försöker just nu få ett syskon till våran son som vi fick tidigare i år! Skulle vara skoj att kanske känna lite människor innan vi flyttar upp som är i samma situation. Jag känner nämligen ingen i Umeå sedan tidigare!
Har inte läst hela tråden, men är ni gravida allihop eller försöker ni eller är ni bara i planeringsstadiet?
hoppas det är nån som vill snacka med en snart vilsen ny ume bo
Alvalie:
Välkommen!
Cilota har nog rätt, de flesta av oss jobbar stenhårt på att få barn/ett till barn.
Trevligt!
Kul att få lite kontakt med folk från norr
Någon som har barn sedan tidigare?
Samma här, jobbar som FAN på att få till en. Ingen sedan innan.
TellaS: Händer det inget på jävligt länge så är det svårt att fortsätta vara i läget "händer det så händer det" ![]()
TellaS: roligt, verkar vara väldigt lika!
Vi tar det också som det kommer! vi har ju en sedan tidigare så blir det så blir det! någon gång blir det förhoppningsvis! samtidigt jag lite så att har jag bestämt mig så vill jag gärna ha det med en gång
Jobbar du i Umeå eller pluggar du? Roligt att man inte är ensam om att vara "sökande" hehe