Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
aha! okey.. va synd. men jag ska ge mig en chans å se om jag hittar ngt skoj..annat så är dte rätt skj att armbåga sig fram bland alla andra shoppingtokiga där ute :)
när har du BIM?
Ingen aning om BIM, vet inte ens om jag får ägglossning ju! Kommer räkna ut bim först när jag fått ägglossning, den ska infalla någon gång mellan nu och 3 januari, så det är bara att vänta!
Du då?
ja just de..tsss.. I forgot
jag har BIM den 2 jan... så jag hoppas.. tror jag.. ;)
Hihi, låter bra att hoppas!
Vart i stan bor ni?
på skolgatan i centrum :)
ni då?
Vi bor på Tomtebo.
Mellandagsrea idag. Shoppat som galningar känns det som.
BH, trosor, massa sockar, tavelram, örhängen, dörrmatta, underlakan, finbyxor till maken, skinnhandskar till maken, rakapparat till maken, nyårsmat och säkert en massa mer smått och gott som jag glömt bort.
Vi for in till stan vid 11 på förmiddagen och var inte hemma förrän kl.20. Det tog heeeeela dagen. Tur att inte barnen var med oss utan att de fick vara hos farmor och farfar.
Zmurfan: Vilken dag! Önskar jag gått runt med er, lika skönt att se andra göra av med pengar som att själv göra det!
Jag har promenerat med min mamma idag. Skönt med sol som omväxling
Det mesta (utom nyårsmaten och smådelar av kläderna) är köpt med presentkort.
Just ja... köpte bok och dvd med. Visste att det var något jag glömt.
Sprang en stund på mellandagsrean också, hittade dock nästan inget.
men vi köpte iallfall två nya badrumsmattor, duschdrapperi, skor, leggings, två linnen och lite andra smått å gott :)
nyår va kanon föresten! Invito är ett riktigt snyggt ställe :) Blev tjenis me vakten också så jag får komma förbi i kön nästa gång jag vill dit å partaja :) ah, men det va verkligen toppen, god mat och trevlig personal! :)