• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • Kickan 84

Kan inte det bero på hormoner i obalans?

Längtan har fått en ny innebörd!! Pergostart 20/12
  • MyFine

Jag har ingen aning. vi får väl se vad som händer, om det blir nått mer eller om den var lite blyg av sig den här månaden

• pejio

Här känns det som att äl är på G. Får gå på känn helt enkelt för det blir ju så dyrt med äl-tester varje månad.

Kickan: Lycka till med Pergo-kuren

• pejio

Jag igen. Vill bara önska er alla en riktigt GOD JUL! Nu drar vi söderut för julfirande, det ska bli såå skönt att vara ledig lite extra.

• UmeåElin

God Jul Maja74 och alla ni andra!
    Börjar vårt firande imorgon kväll och fortsätter med varannandagsfirande nästan fra til nyår. Hinner nog föbi FL också, fast trådarna lär ju vara ganska stilla, åtminstone på julafton.

• Kickan 84

God jul allihopa!

Vi åker iväg över jul, åker på fredag! Ska bli otroligt skönt att lämna stan för en stund faktiskt och fokusera på annat!

Ikväll tar jag min första pergotablett! Nervöst, men känns bra att vara igång!

Längtan har fått en ny innebörd!! Pergostart 20/12
  • zmurfan

Förbryllande mens...
    Före graviditet med Linnea var den 5 dagar lång. 4 dagar riklig och 1 dag med avtagande dropp typ.
    Mellan graviditeterna minskade den med rikligt 1 dag. Då blev det 3 dagar rikligt och 1 dag avtagande.
    Mellan grav och MF var det samma lika (3+1 dag)
    Efter MF blev det annorlunda igen. 2 dagar rikligt och en halv dag avtagande.
    Jag fattar ingenting men är glad att det inte går så jättemånga bindor under mensperioden. :)

Nu blir det inget mer surfa FL över julhelgen. Ska vara social och krama på mina barn istället.
    God Jul och Gott Nytt år!

• zmurfan

Dags att peta lite på tråden så den inte dör.
    Snart dags för ÄL skulle jag tro.
    Gott Nytt År på er allihopa!

• UmeåElin

Gott nytt år Zmurfan och alla andra!

Vad ska ni äta på nyår? Behöver tips på ngn härlig varmrätt...

Svar på tråden Planerar barn i Umeå